Перевірочні тести з відповідями |
Мета: сформувати уявлення про значення, структуру і розміщення основних галузей харчової промисловості; навчити визначати основні принципи розміщення підприємств харчової промисловості; показати особливості харчової промисловості своєї області та свого села; розвивати вміння і навички самостійно робити висновки на основі вивченого матеріалу; використовувати набуті знання в повсякденному житті; вдосконалювати роботу з контурною картою. Обладнання: карта харчової промисловості України; зразки продукції різних галузей; рецепти приготування страв; таблиця «Принципи розміщення галузей промисловості». |
Мета: сформувати уявлення про особливості легкої промисловості, її значення для задоволення потреб населення країни; показати своєрідність структури та розміщення галузей легкої промисловості; розвивати вміння і навички визначати основні особливості розміщення підприємств різних галузей промисловості; визначити головні проблеми галузі; вдосконалювати навички роботи з картами; ознайомити з народними промислами на території рідного краю; формувати розуміння ролі географічних знань у розв’язанні економічних і соціальних проблем; виховувати дбайливого господаря. Обладнання: карта легкої промисловості України, зразки одягу та взуття, тканин, рушників тощо, емблем представників ЗМІ. Тип уроку: формування нових знань. |
Матеріали до уроку |
Мета: вивчити особливості розвитку і розміщення галузі в Україні; виділити міжгалузеві зв’язки тваринництва, показати, як здійснюється розвиток галузі; виявити проблеми, що виникли в ході реформування АПК, вказати шляхи їх розв’язання; формувати вміння порівнювати, аналізувати факти, робити висновки; виховувати повагу до людей праці. |
Мета: сформувати уявлення про значення, структуру і розміщення основних галузей харчової промисловості; навчити визначати основні принципи розміщення підприємств харчової промисловості; показати особливості харчової промисловості своєї області та свого села; розвивати вміння і навички самостійно робити висновки на основі вивченого матеріалу; використовувати набуті знання в повсякденному житті; вдосконалювати роботу з контурною картою. |
Мета: показати утворення енергосистеми України, поєднання великих електростанцій і ліній електропередач; формувати вміння і навички встановлення відповідності у секторних діаграмах на основі аналізу статистичної інформації, розширювати уміння усвідомлення власної значущості та можливості впливати на загальну енергозалежність країни; сформува¬ти вміння аналізувати зміни частки різних видів електростан¬цій у загальному обсязі виробництва електроенергії в Україні. продовжувати виховувати особистість, спроможну впливати на сучасну ситуацію, виховувати толерантність, самоактивність, взаємодопомогу |
Засідання журналістів |
Мета: розширити та поглибити знання про машинобудівний комплекс України, продовжити формувати навички роботи з додатковою літературою, з опорно-інформаційними схемами; продовжувати виховувати в учнів правила етики спілкування. |
Мета: сформувати поняття про проблеми розвитку ПЕК України; розвивати вміння пояснювати суть проблем галузей паливної промисловості та електроенергетики України; обговорюючи тези, порівнювати альтернативні шляхи вирішення проблем, робити вибір та обґрунтовувати свою точку зору. Розвивати самостійність мислення, формувати активну життєву позицію. |