презентація |
Сформувати в учнів уявлення про агропромисловий комплекс, про шляхи ведення сільського господарства, показати особливості структури сільського господарства, за статистичними даними навчити будувати секторні та стовпчикові діаграми, аналізувати, порівнювати, робити висновки.</span> |
Конспект |
дати поняття про господарство і національний господарський комплекс, розкрити типи економічних систем, у тому числі й економічну систему України, формувати в учнів загальні економіко-географічні поняття; виховувати господарські почуття. |
Мета: Показати роль транспорту в міжнародному географічному поділі праці, визначити головні напрямки зовнішніх економічних звязків. Вчити одержувати інформацію з картографічного та статистичного матеріалу, робити висновки. |
Нанесення
на контурну карту основних транспортних вузлів, портів і магістралей,
за якими здійснюються міждержавні зв'язки України. Тип уроку: Узагальнення знань, практична робота. Мета:
Вивчити (узагальнити) і позначити на контурній карті основні
транспортні вузли, норми і магістралі (внутрішньодержавні, міжнародні). |
конспект уроку |
Тип уроку: Вивчення нового матеріалу. |
Мета: закріпити
поняття «промисловість» і «галузь промисловості», поглибити знання про
міжгалузеві комплекси, окремі галузі підгалузі , що входять до складу
промисловості, навчитися аналізувати зміни в структурі промисловості. |
Мета:
закріпити поняття вивченого матеріалу з теми; ознайомити учнів з новими
поняттями та термінами; сформувати уявлення про міграційні процеси в
Україні; з’ясувати причину та наслідки міграцій, їх інтенсивність і
географію; розвивати логічне мислення учнів, установлення
причинно-наслідкових зв’язків; удосконалювати вміння й навички учнів
самостійно працювати з різними джерелами інформації; виховувати почуття
відповідальності та патріотизму. |