У категорії матеріалів: 96
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 9 10 »


Друзі сайту  можуть викачати дидактичні матеріали для 6 класу. Якщо ви ще не друг, зайдіть та зареєструйтесь за цим посиланням
http://geo-teacher.at.ua/
Конспекти уроків | Переглядів: 2458 | Завантажень: 711 | Додав: Вчитель | Дата: 06.01.2011

Серія уроків з теми Біосфера
Конспекти уроків | Переглядів: 2857 | Завантажень: 950 | Додав: Вчитель | Дата: 27.12.2010

Мета і задачі:
1.дать що вчиться уявлення про основні види гірських порід, що складають земну кору;
2. почати формування у учнів уміння розрізняти по зовнішніх ознаках осадкові і магматичні породи;
3.привести приклади використовування гірських порід і мінералів людиною.
Конспекти уроків | Переглядів: 2204 | Завантажень: 234 | Додав: Вчитель | Дата: 27.12.2010

Мета: сформувати знання учнів про кількість і густоту населення Землі, кількість і розміщення населення на території України; формувати вміння визначати на карті густоту населення; дати поняття про людські раси; розглянути ознаки, за якими розрізняють людей різних рас; розповісти учням про життя видатного мандрівника Міклухо-Маклая; виховувати повагу до представників різних рас на підставі усвідомлення рівності всіх людей за розумовим і фізичним розвитком.
Конспекти уроків | Переглядів: 4658 | Завантажень: 750 | Додав: Вчитель | Дата: 26.12.2010

Мета: сформувати поняття «льодовик», «снігова лінія», «покривний льодовик», «гірський льодовик»; з’ясувати причини утворення льодовиків; удосконалити вміння та навички працювати з картами; сприяти логічному, образному мисленню учнів.
Обладнання: карта півкуль, відеофільм «Антарктида», слайди.

Конспекти уроків | Переглядів: 1660 | Завантажень: 290 | Додав: Вчитель | Дата: 23.12.2010

Мета: закріпити поняття учнів «платформа», «області складчастості», «форми рельєфу», навчити встановлювати взаємозв'язки між будовою земної кори та формами рельєфу за картою будови земної кори й фізичною картою; сформувати вміння встановлювати геологічний час утворення форм рельєфу Землі, розвивати спостережливість учнів та логічне мислення; виховати особистість з гармонійною єдністю розвитку мислення, почуттів, волі та діяльності .
Конспекти уроків | Переглядів: 4006 | Завантажень: 659 | Додав: Вчитель | Дата: 04.12.2010

Мета: навчити учнів визначати особливості ресурсів, земної корі, літосферних плит, показувати на карті сейсмічні пояси, пояснювати вплив внутрішніх процесів на рельєф, позначати на контурній карті Тихоокеанський, Середземноморський, Атлантичний сейсмічні пояси; розвивати практичні навички учнів роботи з контурними картами; виховати допитливість, жадобу до знань.
Конспекти уроків | Переглядів: 2381 | Завантажень: 539 | Додав: Вчитель | Дата: 04.12.2010

Мета: навчити учнів називати суттєві ознаки понять «літосфера», «земна кора», «мантія», «ядро», розповідати про особливості внутрішньої будови Землі; розвивати просторове уявлення, уміння створювати образ об'єкта, виховати прагнення учнів до розвитку власного кругозору.

Конспекти уроків | Переглядів: 4232 | Завантажень: 487 | Додав: Вчитель | Дата: 04.12.2010

Мета: навчити учнів називати суттєві ознаки понять «літосферна плита», «платформа», розповідати про рухи земної кори; згадувати про геологічний час; розвивати логічне мислення; виховати в учнів уміння активно сприймати світ, керуватись у практичній діяльності власними переконаннями.
Конспекти уроків | Переглядів: 3265 | Завантажень: 625 | Додав: Вчитель | Дата: 04.12.2010

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: розповідати про різні види зображення земної поверхні, їхнє значенні й практичне застосування; розрізняти ознаки плану, карти та глобуса як найбільш точної моделі Землі; пояснювати різницю між зображенням земної поверхні на глобусі, плані, карті, аерофотознімку та космічному знімку; називати масштаб карти; розрізняти числові, іменовані та лінійний масштаби.
Конспекти уроків | Переглядів: 7317 | Завантажень: 483 | Додав: Вчитель | Дата: 04.12.2010