Мета:
Ознайомити учнів з своєрідністю природи материка, яка пов’язана з
особливостями географічного положення, історією дослідження; сформувати
уяву про періоди дослідження
материка; розвивати вміння роботи в проектних групах; продовжити
формувати вміння працювати з практикумами та тематичними картами атласу
; виховувати почуття бережливого відношення до предмета. |
Мета: ознайомити учнів з особливостями
рельєфу Африки, довести, що в основі материка лежить давня платформа та
виявити особливості рельєфу та корисних копалин материка. Тип уроку: вивчення нового матеріалу |
Мета: сформувати
в учнів поняття про особливості розміщення природних зон;
систематизувати знання про взаємодію природних компонентів природної
зони, вплив господарської діяльності на природні комплекси материка;
розвивати вміння працювати з картами атласу з аналізу й зіставляти
взаємодіючі компоненти; сприяти розширенню кругозору, формуванню
допитливості, інтересу до предмета; виховувати дбайливе ставлення до
природи через розуміння екологічних проблем Африки й необхідності
природоохоронних рішень; прищеплювати навички комунікативного
спілкування, толерантного поводження. |
Мета: поглибити
й систематизувати знання про Світовий океан; знайомитися з характерними
для Світового океану природними ресурсами й закономірностями їх
поширення; удосконалювати практичні вміння й навички роботи з картами й
науковою літературою; прищеплювати навички комунікативного спілкування;
виховувати дбайливе ставлення до природи на прикладі конкретної
екологічної проблеми, розвивати вміння об'єктивно оцінювати наслідки
діяльності людини. Обладнання: підручник для 7 класу, карта океанів, атлас «Географія материків і океанів» для 7 класу, електронний атлас для 7 класу, фрагменти фільмів про Світовий океан, морська зірка, корали, мушлі. Форма проведення: урок-подорож. |
Мета уроку
створити умови для реалізації дослідницького завдання, вивчити
особливості клімату материка, розвивати вміння працювати з додатковими
джерелами інформації, працювати творчо в групах і презентувати
матеріали дослідження; виховувати толерантне відношення один до одного. |
Тема уроку: Внутрішні сили Землі Мета: поглиблення та систематизація знань про внутрішні процеси Землі; формування знань про вулкани та райони їх поширення; розвиток уміння роботи з картами та схемами атласу, визначення районів поширення вулканів; виховання пізнавального інтересу до професії вулканолога. |
Мета: сформувати
поняття «літосферні плити», «платформа», «область складчастості»,
«геологічний час»; сформувати знання про види рухів літосферних плит,
про гіпотези щодо походження материків і океанів; розвивати просторове
уявлення учнів; розпочати формування навичок аналізу карти літосферних
плит. Обладнання: атласи, підручники, розрізана контурна карта світу (домашня заготівка). Тип уроку: засвоєння нових знань. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: пояснювати нові поняття теми; особливості рухів літосферних плит, основні тектонічні структури, геологічні ери, гіпотези походження материків і океанів; аналізувати причини і наслідки руху літосферних плит, у тому числі походження материків і океанів; називати основні літосферні плити Землі; показувати основні літосферні плити Землі. |
Мета: закріпити
поняття «рельєф», «гори», «рівнини»; сформувати знання про
класифікацію гір та рівнин за певними ознаками; продовжити формування
навичок аналізу фізичної карти світу та України; розвивати уважність,
кмітливість, цікавість. Обладнання: підручник, атлас, різнокольорові картки 5х 5см (зелені, коричневі). Тип уроку: засвоєння нових знань. Очікувані Після цього уроку учні зможуть: результати, називати
основні форми рельєфу Землі; види гір і рівнин за висотою, походженням,
віком утворення; визначати географічне положення гір і рівнин, їх
висоту і приблизний вік; показувати номенклатуру з теми. |
Мета:
сформувати нові поняття «земна кора», «літосфера»; розпочати
формування знань про внутрішню будову Землі; дати первинне уявлення про
літосферні плити; розвивати асоціативне мислення учнів; продовжити
формування зацікавленості, позитивного ставлення до навчального
матеріалу. Обладнання: ілюстративний матеріал підручника, атласи. Тип уроку: засвоєння нових знань. |