Всього матеріалів в каталозі: 728
Показано матеріалів: 711-720
Сторінки: « 1 2 ... 70 71 72 73 »

Мета: Ознайомити учнів з своєрідністю природи материка, яка пов’язана з особливостями географічного положення, історією дослідження; сформувати уяву  про періоди дослідження материка; розвивати вміння роботи в проектних групах; продовжити формувати вміння працювати з практикумами та тематичними картами атласу ; виховувати почуття бережливого відношення до предмета.

Обладнання: фізична карта Африки, практикуми Т.Гільберг.
Конспекти уроків | Переглядів: 2537 | Завантажень: 212 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009

Конспекти уроків | Переглядів: 3144 | Завантажень: 582 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009

Мета: ознайомити учнів з особливостями рельєфу Африки, довести, що в основі материка лежить давня платформа та виявити особливості рельєфу та корисних копалин материка.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Форма проведення: урок-подорож.
Конспекти уроків | Переглядів: 1975 | Завантажень: 526 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009

Мета: сформувати в учнів поняття про особливості розміщення природних зон; систематизувати знання про взаємодію природних компонентів природної зони, вплив господарської діяльності на природні комплекси материка; розвивати вміння працювати з картами атласу з аналізу й зіставляти взаємодіючі компоненти; сприяти розширенню кругозору, формуванню допитливості, інтересу до предмета; виховувати дбайливе ставлення до природи через розуміння екологічних проблем Африки й необхідності природоохоронних рішень; прищеплювати навички комунікативного спілкування, толерантного поводження.
Конспекти уроків | Переглядів: 6349 | Завантажень: 772 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009

Мета: поглибити й систематизувати знання про Світовий океан; знайомитися з характерними для Світового океану природними ресурсами й закономірностями їх поширення; удосконалювати практичні вміння й навички роботи з картами й науковою літературою; прищеплювати навички комунікативного спілкування; виховувати дбайливе ставлення до природи на прикладі конкретної екологічної проблеми, розвивати вміння об'єктивно оцінювати наслідки діяльності людини.
Обладнання: підручник для 7 класу, карта океанів, атлас «Географія материків і океанів» для 7 класу, електронний атлас для 7 класу, фрагменти фільмів про Світовий океан, морська зірка, корали, мушлі.
Форма проведення: урок-подорож.
Конспекти уроків | Переглядів: 3294 | Завантажень: 411 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009

Мета уроку створити умови для реалізації дослідницького завдання, вивчити особливості клімату материка, розвивати вміння працювати з додатковими джерелами інформації, працювати творчо в групах і презентувати матеріали дослідження; виховувати толерантне відношення один до одного.

Обладнання: кліматична карта світу та Південної Америки, атласи.
Конспекти уроків | Переглядів: 3187 | Завантажень: 628 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009

Тема уроку: Внутрішні сили Землі

Мета: поглиблення та систематизація знань про внутрішні процеси Землі; формування знань про вулкани та райони їх поширення; розвиток уміння роботи з картами та схемами атласу, визначення районів поширення вулканів; виховання пізнавального інтересу до професії вулканолога.

Обладнання: фізична карта півкуль, карти та схеми атласу, підручники, відеофільм «Помпея», фотографії вулканів.
Конспекти уроків | Переглядів: 2670 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009

Мета: сформувати поняття «літосферні плити», «платформа», «область складчастості», «геологічний час»; сформува­ти знання про види рухів літосферних плит, про гіпотези щодо походження материків і океанів; розвивати про­сторове уявлення учнів; розпочати формування навичок аналізу карти літосферних плит.
Обладнання: атласи, підручники, розрізана контурна карта світу (до­машня заготівка).
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: пояснювати  нові поняття теми;  особливості рухів лі­тосферних плит, основні тектонічні структури, геологічні ери, гіпотези походження материків і океанів; аналізувати причини і наслідки руху літосферних плит, у тому числі по­ходження материків і океанів; називати основні літосферні плити Землі; показувати основні літосферні плити Землі.
Конспекти уроків | Переглядів: 5920 | Завантажень: 623 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009

Мета:  закріпити поняття «рельєф», «гори», «рівнини»; сформува­ти знання про класифікацію гір та рівнин за певними озна­ками; продовжити формування навичок аналізу фізичної карти світу та України; розвивати уважність, кмітливість, цікавість. Обладнання:  підручник, атлас, різнокольорові картки 5х 5см (зелені, коричневі). Тип уроку:  засвоєння нових знань. Очікувані  Після цього уроку учні зможуть: результати,   називати основні форми рельєфу Землі; види гір і рівнин за висотою, походженням, віком утворення; визначати географічне положення гір і рівнин, їх висоту і приблизний вік; показувати номенклатуру з теми.
Конспекти уроків | Переглядів: 5214 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009

Мета: сформувати нові поняття «земна кора», «літосфера»; роз­почати формування знань про внутрішню будову Землі; дати первинне уявлення про літосферні плити; розвива­ти асоціативне мислення учнів; продовжити формування зацікавленості, позитивного ставлення до навчального матеріалу.

Обладнання:  ілюстративний матеріал підручника, атласи.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Форма проведення:урок-лекція.
Конспекти уроків | Переглядів: 2357 | Завантажень: 457 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009