Вибір об’єкту дослідження під час наукового дослідження у курсі «Моя економіка»

Вибір об’єкту дослідження під час наукового дослідження у курсі «Моя економіка»

 

Економічна теорія відкрита безмежний простір для молодих дослідників. Економіка настільки тісно переплетена зі всіма сторонами життя, що можна знайти тему для роботи кожному учню, в якій би галузі знань не відносилися його інтереси. Якщо це точні науки, то його швидше за все, зацікавить математичне моделювання економічних процесів; учня, що має здібності до історії зацікавлять еволюція економічного вчення і концепцій, а так само їх практичне застосування в різні періоди історії; навіть майбутній біолог, можливо, буде зацікавлений розробкою бізнес-плану приватної ветеринарної лікарні. А якщо пригадати про такі цікаві теми, як вивчення і аналіз банківської діяльності, прогнозування результатів рішень уряду, функціонування фондового ринку, який останнім часом розвивається  дуже активно, то, на мій погляд, важко знайти учня, який не зацікавився б цими питаннями і не відвідав засідання гуртка хоча б один раз.

В список можливих тим досліджень, окрім «цікавих питань» можна включити і менш захоплюючі на перший погляд, та зате результати яких можуть бути застосовний в практичній діяльності. Це питання про ціноутворення на ринках ресурсів, державна політика уряду у виробничій сфері, оподаткування в умовах перехідної економіки, теорія споживацької поведінки, витратна і прибуткова статті державного бюджету, сільське господарство і нові відносини власності і так далі. Список можна продовжувати до безкінечності, тому що кожний новий день несе масу нових задач, прийняття рішень як від держави, так і від кожного громадянина зокрема.

Основне завдання науково – дослідницької діяльності у курсі «Основи економіки» полягає не у простому залученні дітей науково – дослідницькою діяльністю, а у підготовці нового покоління людей, що уміють мислити самостійно, ухвалювати нестандартні рішення в нестандартній ситуації, відповідати за свої дії, - всьому тому, що необхідно в умовах демократичного ладу, до побудови якого ми поволі, але наближаємося. Наукова робота з раннього віку допоможе виховати людей дійсно інтелігентних і утворених, а важлива гідність цих якостей в тому, що людей, що володіють ними, ніколи не буває дуже багато.

Категорія: Методичні матеріали | Додав: Вчитель (21.02.2009)
Переглядів: 1509 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]