Схема написання психолого – педагогічної характеристики класного колективу.

Схема

написання  психолого – педагогічної характеристики

класного  колективу.

1.Склад класу за віком, національністю і статтю.

2.Актив класу. Наявність у нього авторитету серед учнів. Характеристика активістів (ініціативність, самостійність, наполегливість, вимогливість, організаторські здібності). Наявність у класі неофіційного активу, його характеристика і стосунки з офіційним активом.

3.Стан згуртованості й організованості класу. Вміння розподіляти між собою обов’язки й роботу. Вміння підкорятись розпорядженням уповноважених осіб. Критика і самокритика в колективі. Стан дисципліни в класі. Випадки порушення дисципліни й характерні причини. Взаємовідносини між учнями класу. Що лежить в основі цих взаємин: спільна робота, спільні інтереси, визнання авторитету, взаємодопомога.  Наявність малих груп, основа їх виникнення і ступінь зацікавленості загальними справами колективу. Характер і спрямованість товаришування і дружби. Взаємовідносини між хлопчиками та дівчатками. Наявність групової поруки в класі.

4.Моральні переконання та ідеали учнів класу. Інтереси до суспільно – політичних подій і соціальних проблем у нашій країні, за рубежем. Рівень розвитку патріотизму і національної гордості.

5.Успішність класу. Загальні показники успішності класу з навчальних предметів. Ставлення учнів до окремих навчальних предметів і вчителів. Взаємодопомога в навчанні. Дисципліна на уроках. Негативні моменти в навчальній діяльності (списування, шпаргалки, підказування). Відмінники класу, їх ставлення до всіх учнів класу, в тому числі до відстаючих. Невстигаючі учні, причини їх неуспішності.

6.Громадська робота класу. Інтерес класу до загальношкільного життя і участь в ньому. Місце громадсько – корисної праці та характер її виконання класом. Прояви свідомої дисципліни в праці. Громадські обов’язки учнів.

7.Кругозір учнів. Їх загальний розвиток, інтерес до мистецтва, літератури і спорту. Форми його прояву (колекціонування, читацькі конференції, диспути, обговорення переглянутих кінофільмів, вистав тощо).    8.Культура поведінки учнів у школі і поза нею. Ставлення до вчителів, батьків і товаришів.
Категорія: Методичні матеріали | Додав: Вчитель (15.08.2009)
Переглядів: 7462 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 3.6/5
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]