Схема написання психолого – педагогічної характеристики класного колективу. 1.Склад класу за віком, національністю
і статтю. 2.Актив класу. Наявність у нього авторитету серед учнів.
Характеристика активістів (ініціативність, самостійність, наполегливість,
вимогливість, організаторські здібності). Наявність у класі неофіційного
активу, його характеристика і стосунки з офіційним активом. 3.Стан згуртованості й організованості класу. Вміння розподіляти
між собою обов’язки й роботу. Вміння підкорятись розпорядженням уповноважених
осіб. Критика і самокритика в колективі. Стан дисципліни в класі. Випадки
порушення дисципліни й характерні причини. Взаємовідносини між учнями класу. Що
лежить в основі цих взаємин: спільна робота, спільні інтереси, визнання
авторитету, взаємодопомога. Наявність
малих груп, основа їх виникнення і ступінь зацікавленості загальними справами колективу.
Характер і спрямованість товаришування і дружби. Взаємовідносини між хлопчиками
та дівчатками. Наявність групової поруки в класі. 4.Моральні переконання та ідеали учнів класу. Інтереси до
суспільно – політичних подій і соціальних проблем у нашій країні, за рубежем.
Рівень розвитку патріотизму і національної гордості. 5.Успішність класу. Загальні показники успішності класу з
навчальних предметів. Ставлення учнів до окремих навчальних предметів і
вчителів. Взаємодопомога в навчанні. Дисципліна на уроках. Негативні моменти в
навчальній діяльності (списування, шпаргалки, підказування). Відмінники класу,
їх ставлення до всіх учнів класу, в тому числі до відстаючих. Невстигаючі учні,
причини їх неуспішності. 6.Громадська робота класу. Інтерес класу до загальношкільного
життя і участь в ньому. Місце громадсько – корисної праці та характер її
виконання класом. Прояви свідомої дисципліни в праці. Громадські обов’язки
учнів. | |
| |
Переглядів: 7508 | Коментарі: 2 | |
Схема написання психолого – педагогічної характеристики класного колективу.