Рівні
навчальних
досягнень
|
Бали
|
Критерії навчальних досягнень
|
І. Початковий
|
1
|
Учень розрізняє окремі географічні явища чи об’єкти (гори
і рівнини, суша і океан, село і місто, галузь і т. д.) та з допомогою вчителя
знаходить їх на карті.
|
2
|
Учень за допомогою вчителя відтворює окремі факти на
елементарному рівні, розрізняє один або декілька запропонованих географічних
об’єкта та з допомогою вчителя намагається знайти на карті.
|
3
|
Учень в декількох випадках дає нечіткі характеристики
географічних об’єктів; за допомогою вчителя знаходить їх на карті, може
самостійно розрізняти окремі географічні поняття.
|
ІІ. Середній
|
4
|
Учень частково відтворює текст підручника, дає нечітке
визначення основних понять і термінів за допомогою вчителя.
Називає, відповідно до теми конкретного уроку, компоненти
географічної оболонки та складові господарства; повторює за зразком практичну
роботу; під час відповіді намагається користуватися географічною картою.
|
5
|
Учень відтворює частину навчального матеріалу без
розкриття
причинно – наслідкових зв’язків, описує географічні
об’єкти чи явища за типовим планом. Намагається робити висновки без
підтвердження їх прикладами; частково володіє обов’язковою географічної
номенклатурою.
|
6
|
Учень самостійно дає більшість визначень, передбачених
темою уроку, відтворює значну частину вивченого матеріалу у відповідності з
його викладом у підручнику. З допомогою вчителя виявляє причинно – наслідкові
зв’язки, ілюструє їх власними прикладами. На середньому рівні володіє
географічною номенклатурою та картою.
|
ІІІ.Достатній
|
7
|
Учень має достатні географічні знання і застосовує їх для
вирішення стандартних ситуацій. має цілісне уявлення про природні та
суспільні явища, вміє вести спостереження за навколишнім середовищем;
достатньо володіє картографічним матеріалом.
|
8
|
Учень засвоїв основні уявлення, поняття і категорії
географічної науки про Землю та господарську діяльність людини. Застосовує
здобуті знання на практиці, використовуючи прийоми аналізу статистичних даних
про господарство і населення. показує їх зміну у часі. Вміє наводити приклади
взаємодії людини і природи; знає обов’язкову географічну номенклатуру.
|
9
|
Учень на достатньому рівні володіє навчальним матеріалом,
може застосовувати його для виконання практичних робіт; має чіткі уявлення
про компоненти природи і просторову організацію господарства; пояснює
причинно – наслідкові зв’язки в природі і господарстві; майже безпомилково
працює з географічним матеріалом.
|
ІV. Високий
|
10
|
Учень усвідомлює сучасну географічну картину світу,
здійснює оцінку певних процесів та явищ, передбачених навчальною програмою;
пояснює прикладне значення географічних знань, дає розгорнуту відповідь,
відбирає необхідні знання; добре володіє картографічним матеріалом.
|
11
|
Учень має глибокі знання про об’єкт вивчення, застосовує
наукову термінологію, аргументує свої твердження і висновки, вміє працювати з
рекомендованими вчителем джерелами географічної інформації; на високому рівні
аналізує та використовує картографічну інформацію.
|
12
|
Учень володіє ґрунтовними географічними знаннями у межах
вимог навчальної програми, висловлює та аргументує власне ставлення до різних
поглядів на об’єкт вивчення; самостійно аналізує природні та суспільні явища,
робить відповідні висновки і узагальнення; здатний розв’язувати проблемні
завдання; володіє картографічною інформацією та творчо її використовує.
|