СТРУКТУРИ УРОКІВ РІЗНОГО ТИПУ. ШАБЛОНИ ДЛЯ УРОКІВ

Урок засвоєння нових знань

Мета: оволодіння новими навичками, матеріалом та новими способами діяльності.

Хід уроку:

1.     Організація класу.

2.     Підготовка до сприйняття матеріалу та актуалізація опорних знань умінь, уявлень та чуттєвого досвіду

3.     Мотивація навчальної діяльності.

4.     Оголошення теми, мети, завдань уроку.

5.     Вивчення нового матеріалу (первинне засвоєння).

6.     Осмислення нових знань та умінь.

7.     Закріплення, систематизація та узагальнення.

8.     Контрольно – коригувальний етап.

9.     Підбиття підсумків уроку.

10.                       Інструктаж щодо виконання домашнього завдання.

 

Урок формування та вдосконалення вмінь та навичок.

Мета: закріплення та усвідомлення раніше засвоєного матеріалу (знань, умінь, навичок) і формування нових умінь та навичок.

 

Хід уроку

1.     Організація класу.

2.     Актуалізація опорних знань та їх корегування. Повідомлення теми та мети уроку.

3.     Мотивація навчальної діяльності.

4.     Вступні вправи.

5.     Пробні та тренувальні вправи (використання вивченого в стандартних умовах).

6.     Творчі вправи.

7.     Підсумки уроку.

8.     Домашнє завдання.

 

Урок практичних робіт

1.     Перевірка домашнього завдання; корегування опорних знань, умінь та навичок.

2.     Повідомлення теми і мети уроку.

3.     Мотивація навчальної діяльності.

4.     Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.

5.     Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

6.     Звіт про виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.

7.     Підсумки уроку.

8.     Домашнє завдання.

 

Урок закріплення знань, умінь та навичок (уроки повторення).

Мета: повторення  та закріплення , уточнення та поглиблення попередньо засвоєних знань, умінь та навичок.

Хід уроку

1.     Повідомлення теми та мети уроку.

2.     Мотивація навчальної діяльності.

3.     Повторення основних понять теми.

4.     повторення основних закономірностей, правил теми.

5.     Виконання практичних завдань на повторення і закріплення основних умінь та навичок.

6.     Підсумки уроку.

7.     Домашнє завдання.

 

Урок систематизації та узагальнення знань.

Мета: встановлення рівня оволодіння учнями основних теоретичних знань, повторення, більш глибоке осмислення навчального матеріалу, приведення його до певної системи.

Хід уроку.

1.     Повідомлення теми і мети уроку.

2.     Мотивація навчальної діяльності.

3.     Відтворення і корегування опорних знань.

4.     Узагальнення та систематизація понять.

5.     Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації.

6.     Домашнє завдання.

 

Урок перевірки і корегування знань, умінь та навичок.

Мета: перевірити якість та міцність засвоєного матеріалу, сформованість умінь та навичок, внесення коректив.

Хід уроку.

1.     Повідомлення теми і мети уроку.

2.     Мотивація навчальної діяльності.

3.     Перевірка знань фактичного матеріалу основних понять.

4.     Перевірка глибини усвідомлення знань.

5.     Використання знань у стандартних умовах.

6.     Використання знань у змінених умовах.

7.     Збір виконаних завдань (їх перевірка, оцінювання, аналіз)

Категорія: Методичні матеріали | Додав: Вчитель (16.08.2009)
Переглядів: 12959 | Рейтинг: 5.0/2
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]