КВК для учнів 7 класів «Подорож в Країну Географії»
07.10.2009, 21:34
КВК для учнів 7 класів
«Подорож в Країну Географії

Мета: розширити та поглибити здобуті на уроках географії знання, показати способи їх використання на практиці; викликати в учнів інтерес до географії ; збудити прагнення більше знати, розуміти; виховувати дисциплі¬нованість, уміння підпорядковувати особисті інтереси інтересам колективу, почуття колек¬тивізму, обов'язку, відповідальності за доруче¬ну справу.

ХІД КВК
І. Вступ.

Ведучий 1. Поглянь-но, скільки дітлахів заві¬тали на наше свято!
Ведучим 2. Так, справді, одні надто схвильо¬вані, інші з нетерпінням чекають початку.
Ведучий 1. Що ж, друзі, не будемо випробовувати вашого терпіння, починаємо.
Ведучий 2. Доброго дня всім присутнім!
Ведучий 1. Вітаємо вас на конкурсі веселих і кмітливих географів!
Ведучий 2. Сьогодні перед вами розгорнеть¬ся цікава та запекла боротьба серед самих кмітливих, допитливих, спритних географів 7-х класів — команд 7—А 7—Б та 7 В класів .
Запрошуємо команди на сцену. Ми починаєм КВН!
Пісня
Ведучий 1. До складу команд входять : мандрівники, мрійники, зрештою діти, які знають географію не лише з шкільного підручника.
Ведучий 2. Очолюють команду капітани.

Ведучий 1. Заповзятими гравцями будуть і вболівальники, бо без їх підтримки жодна із команд не здобуде перемогу.
Ведучий 2. Жодне змагання не можна уявити без поважного і компетентного журі, яке вирі¬шуватиме долю команд. {Знайомить з журі.)
Сьогодні у журі:

Ведучий 1 Всі ми добре знаємо, що там де сміх – там немає місця для нудьги, а нудьгувати у нашій Країні Географії заборонено. Саме тому і наші конкурси будуть смішними.

Ведучий 2. Команди йдуть готуватися до першого конкурсу, а до Вашої уваги програма нашого свята.
Перший конкурс — «Привітання».
Кожна команда готувала свою візитну картку: учасники розкажуть про себе, привітають супер¬ників і журі. Для того, щоб визначити, в якій послідовності будуть змагатися команди я пропоную запитання. Котра команда відповідає перша, її учасники мають право вибирати завдання теж першими.

Ведучий 1. Другий конкурс — «Розминка», традиційний для КВК. Проведемо його у не¬звичній формі — у вигляді гри „Далі…”
Командам даються питання на які вони відповідають на протязі 3-х хвилин. Якщо команда не знає відповідь, то капітан каже: „ Далі…”. !
Одне питання - 1 бал.
Ведучий 2. «Командний», під час якого кожна команда покаже не тільки
знання з географії , а й уміння працювати у колективі, поважати думку один одного, знахо¬дити вихід із складної ситуації.
Ведучий 1. Обов'язковим є конкурс «До¬машнє завдання», мета якого —представити - один з материків: Африку, Австралію та Південну Америку. Тема : «З далеких мандрів повернулись".
Це розповіді-враження про подорожі в джунглі, сафарі в Саванах, мандри Сахарою і т.д.

Ведучий 2. Звичайно, буде конкурс капітанів . « чорний ящик» та «Ти мені- я тобі»
Ведучий 1. Після кожного конкурсу вельми¬шановне журі підбиватиме підсумки.
Ведучий 2. Найвищий бал, який отримує ко¬манда під час перемоги у конкурсі, — 5 .
Ведучий 1. Між конкурсами будуть проведені змагання між уболівальниками.
Ведучий 2. Конкурс уболівальників теж оцінюється ,тож друзі, ви сьогодні можете не лише вболівати а й своїми знаннями допомогти своїй улюбленій команді здобути перемогу.

Ведучий 1. То ж розпочинаємо змагання!
Ведучий 2. Успіхів командам, вдалого старту і перемоги!

I. Привітання команд.

Ведучий 1. Кожна команда по черзі показує свою візит¬ну картку, захищає свою емблему, вітає супер¬ників і журі. Запрошуємо на цю сцену команду 7 А класу.

Наприклад, виступ може бути та¬ким.
Команда « » (7—А клас)

Ми вже не малі,
І впертості нам не позичати.
Сміливо йдем вперед —
Щоб перемогу в КВК мати!

Кмітливі, Винахідливі, Активні, Неспокійні — То ми, все ми!
Супернику наш любий, хоч грізний ти, але нам не страшний!
Наш девіз: Знання ми добрі маєм й суперників здолаєм!!
«Георафія всіх закликає: ти не сумуй, пізнавай , подорожуй !»
II. Розминка. „Далі…”
Ведучий 1 . Отож, правила гри „Далі…”
Командам даються питання, на які вони відповідають на протязі 1-ї хвилини. Учасники кожної команди по черзі бу¬дуть вибирати собі по 1 питанню , які оголошуватимуть ведучі. Всього 5 питань
Якщо команда не знає відповідь, то капітан каже: „ Далі…”. !
Оцінюється конкурс - 1 питання 2 бали. Якщо команда не знає відповіді, відповідають суперники і отримують лише 1 бал.

Запитання:

1. Річка, яка два рази перетинає екватор.
(Конго)

2. Найменший материк ( Австралія)
3. Країна на півдні Африки
(ПАР)
4. Найбільший водоспад.
(Анхель)
5. Ім”ям якого мореплавця названо у Західній півкулі частину світу.
(Америго Віспучі)

6. Канал,що поєднує Африку з Євразією.
(Суецький)
7. Гори на півночі Африки.
(Атлас)
8. Острів біля південних берегів
Південної Америки.
(Вогняна Земля)

9. Найдовша річка на світі.
(Ніл)
10. Найжаркіший материк на Землі.
(Африка)

11. Найвологіший материк світу
(Південна Америка)

12. Найповноводніша річка в світі.
(Амазонка)
13. Найбільша пустеля світу (Сахара)
14. Найменша пташка в світі ( Колібрі)
15. Біля якого материка знаходиться найбільший кораловий риф?
( біля Австралії)

Ведучий 1 Ви просто молодці! Ви чудово справилися із завданням.

Ведучий 2. Зараз ми побачимо, як оцінили привітання та розминку наші члени журі і які бали вам виставлять.
Журі! Будь ласка, вам слово.

Ведучий 2. Ми б могли вам запропонувати мандрувати з нами , але у вас немає карти. В Країні Географії без карти ніяк.
III конкурс. Географічна естафета.
Ведучий 1 У цьому конкурсі командам потрібно буде змагатися у спритності та знанні географічної карти,особливо фізичної. В конвертах є розрізані на рівні частини 3 материки: Африка, Південна Америка та Австралія. Запрошуємо по 1 представнику від кожної команди. Конкурс оцінюється 3 балами. Хто складе перший-3 бали, другий 2 бали, і третій-відповідно – 1 бал.
Отож, почали.
Фонограма на далекій Амазонці

IV. Конкурс капітанів.
Звучить музика про капітана

Ведучий 1. Хто кмітливіший у команді?
Ведучий 2. Хто спритніший від усіх?
Ведучий 1. Хто нічого не боїться?
Ведучий 2. Хто вперед усіх веде?
Ведучий 1. Хто колег не підведе?
Ведучий 2. Ви, звичайно, здогадалися — капі¬тани це!
Ведучий 1. Капітани, до бою!
Ведучий 2. Запрошуємо капітанів на сцену.
В КОВЕРТАХ ПІДГОТОВЛЕНО 5 ПИТАНЬ . Капітани повинні дати не них письмово відповіді. Листки з відповідями здати журі.


Ведучий 2. Запрошуємо до слова журі.
V. «Командний»
Ведучий 1.Увага! Увага! Усім учасникам нашого КВК. Поки буде звучати музика , вам потрібно на аркуші паперу написати якнайбільше назв географічних обєктів Африки, Австралії та Південної Америки.
Ведучий 2. Це мають бути назви : гір, річок, озер, водоспадів,і т.д.

VI.Домашнє завдання. «З далеких мандрів повернулись".

Ведучий 2. Учні всіх класів показують підготовлений номер художньої самодіяльності, візитівка-одного з материків: Африки, Австралії та Південної Америки Тема : «З далеких мандрів повернулись".
Це розповіді-враження про подорожі в джунглі, сафарі , мандри Сахарою і т.д. ( пісня,танець частівки, інсценівка тощо).

Ведучий 1 Ми побачили чудові постановки. Які ж ви всі талановиті! А зараз надаємо слово журі.

VII. Конкурс . „ Чорний ящик”
пісня «сюрприз»
Ведучий 2. Цей конкурс проведе знайома і відома вам людина. Вчителька нашої школи, яка на своїх уроках теж дає вам географічні знання.
Вчителька дає командам 3 описи одного і того самого об’єкту.. Відповідає та команда, яка перша підніме руку.
З першого разу- 5 балів.
З другого разу- 3 бали.
З третього разу- 2 бали.
1. Зголоднілі іспанці кинулися в пошуках їжі. Та нічого їстівного не було. Один із них знайшов правда, якісь дивні жовтуваті горішки. Голод – не тітка. Зважився- таки і скуштував. Горішки здалися напрочуд смачними, і за мить ними ласував увесь загін . Один іспанський мореплавець писав « Це особливий рід земляних горіхів. Варені, вони стають ще м’якішими,як печений каштан. Іспанці їдять їх так само охоче, як і індіанці»
2. Довший час милувалися лише квітками цієї рослини, прикрашали ними одяг. Квіти ці коштували дуже дорого, тому придбати могли їх хіба що заможні люди. Нікому вона не припала до смаку. Річ в тім,що в більшості країн її їли сирою. Інколи замість підземних бульб споживали насіння- зелені бульбочки,що росли на бадиллі і нерідко отруювалися ними. Саме тому у Франції її вважали отруйною рослиною, що псує грунт.
3. Вважають, що в Європу її завіз пірат, англ.. мореплавець сер Френсіс Дрейк, який промишляв тоді на морі та суходолі. До Росії її привіз в 18 ст. Петро 1. Поступово до неї звикають. У деяких країнах видають навіть укази, що зобов’язують селян садити її у себе не городах і споживати вареною, печеною та смаженою.
Ведучий 2. Отож, що знаходиться в шкатулці?

VIII. Конкурс «Пантоміма» .

Ведучий 1. Увага. Умовами цього конкурсу є – за допомогою жестів, міміки, рухів тіла,діями , звуками, - учасники повинні представити на суд журі дане явище. Виграє команда, яка вірніше та виразніше виконає завдання – . Максимальна оцінка 3 бали.
Ведучий 2.Запрошуємо по 1 представнику від команди.
Потрібно зообразити : вулкан, землетрус, водоспад.

IX . Конкурс „ Ти – мені, я – тобі”
Ведучий 1 Члени команд по черзі, задають один одному ті питання, які повинні були підготувати вдома . Конкурс оцінюється 4 балами максимум за найдотепніші як питання, так і відповіді
Отож просимо, команда 7 – А класу
(по два питання з відповідями –для журі)
команда 7 – Б класу
команда 7 – В класу
X. Підбиття підсумків.
Ведучий 1 Для підбиття загального результату і визначення переможця сьогоднішнього КВК оголошується музична пауза на 5-7 хвилин.
Ведучий 2. Ми сподіваємося,що дружні стосунки між членами команд не порушаться, бо це лише гра. І переможені сьогодні наступного разу будуть переможцями.
Дякуємо всім присутнім! На все добре!

Матеріал сайту

http://szw73.ucoz.ua


Категорія: МАТЕРІАЛИ | Додав: Вчитель
Переглядів: 10009 | Завантажень: 2 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 4.7/3
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]