<a href=http://prednisone.host/>prednisone10 mg</a> <a href=http://diclofenacsodium75mg.party/>diclofenac</a> <a href=http://buspar.tech/>buspar</a> <a href=http://ordertetracyclineonline.gdn/>www tetracycline</a> <a href=http://buycolchicine.red/>colchicine</a> <a href=http://amitriptyline25mg.xyz/>elavil 10 mg</a> |
Times are chngniag for the better if I can get this online! |
Мета уроку: ознайомити учнів з особливостями географічного положення та економіко – географічною характеристикою Туреччини. |
Мета: ознайомити учнів з особливостями географічного і
політико-економічного положення, сформувати знання про населення та
господарство Японії. Вдосконалювати навички роботи з картами атласу,
підручником, іншими джерелами географічних знань. Розвивати географічне
мислення, вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки, вирішувати
творчі завдання пізнавальний інтерес. Виховувати почуття
взаємодопомоги, колективізму, обов'язку. |
Скандинавські країни: Фінляндія та Ісландія |
Мета уроку: Сформувати в учнів систему знань про особливості економіко –
географічного положення , населення й господарства Швеції та Норвегії,
визначити актуальні проблеми їх соціально – економічного розвитку,
розвивати аналітичне мислення учнів, виховувати толерантне ставлення до
культури інших країн, самоповагу та взаємоповагу. |
1-10 11-13