Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Мета: сформувати в учнів уявлення про види світлових явищ та їх прояв в живій природі, їх значення для організмів; закріпити в учнів знання про групи природних явищ; розширити знання школярів про світлові явища, |
Диск містить відео матеріали, призначені для використання на уроках природознавства у 5 класі: Зокрема: Розділ 1 Тіла і речовини 1. відео «РУХ МОЛЕКУЛ І ТЕМПЕРАТУРА» тривалість 45 с 2. презентація ВОДА В ПРИРОДЕ 3. презентація КРУГОВОРОТ ВОДЫ В ПРИРОДЕ 4. презентація СВОЙСТВА ВОДЫ 5. відео СТРОЕНИЕ АТОМА трив 20 с Розділ 2 явища природи |
Конспект уроку |
Мета: пояснити суть цього явища природи, познайомити учнів з різними джерелами звуку, дати поняття про механізм їх поширення в різних природних сферах; вчити вести спостереження, формувати в дітей пізнання світу, вміння працювати з підручником. |
Мета: систематизувати знання про атмосферні явища шляхом вивчення узагальненого поняття «погода»; ознайомити учнів з основними метеорологічними приладами; поглибити навички ведення спостереження за зміною погоди протягом доби, місяця, року; формувати вміння учнів самостійно робити висновки зі спостережень; виховувати любов до рідного краю. |
Мета: сформувати в учнів уявлення про Землю як планету Сонячної системи, про форму та розміри Землі, обертання Землі навколо своєї осі; розвивати уявлення про навколишній світ; формувати науковий світогляд. |
Мета: сформувати поняття «мінерали», «гірські породи», «корисні копалини», їх значення; охарактеризувати їх властивості. |
Мета уроку: створити умови для вивчення нового матеріалу; ознайомити учнів з особливостями будови супутника Землі; розвивати вміння в учнів аналізувати та узагальнювати інформацію та працювати з джерелами додаткової географічної інформації, виховувати почуття товариськості у стосунках з однолітками. |
Мета: ознайомити учнів зі будовою Всесвіту; сформувати уяву про наукову картину світу; дати уяву про місцезнаходження Сонячної системи у просторах Космосу; ознайомити з традиціями космогонічного уявлення українців про Всесвіт; розповісти про склад Галактики; продовжити навчання прийомів графічного конспекту. |
Тема: Тіла і речовини, що оточують людину. |