Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Розробка першого уроку з природознавства у 6 класі |
Розробка урока з курсу природознавства 6 класу |
Цілі уроку: — навчальна — розкрити суть і наслідки негативного впливу
людини на біосферу, підкреслити взаємозв’язок людини й біосфери,
підвести школярів до думки про необхідність охорони біосфери; — розвиваюча — розвивати екологічне мислення, розкрити можливі безпечні шляхи взаємодії людини й біосфери; — виховна — виховувати любов до природи, відповідальність перед слабшими істотами. |
Додатковий текст на випереджальне завдання |
Цілі уроку: — навчальна — пригадати умови, необхідні для виникнення та існування на Землі біосфери, розкрити значення нового поняття — «біосфера», з’ясувати її склад та межі, обговорити приклади внутрішніх і зовнішніх зв’язків біосфери, зробити акцент на цілісності біосфери; — розвиваюча — розвивати в школярів планетарне мислення, учити бачити причинно-наслідкові зв’язки, підкреслити винятковість планети Земля, на якій виникла й існує біосфера; — виховна — прищеплювати учням дбайливе ставлення до навколишнього середовища, почуття відповідальності за кожне втручання в природу. |
ПОЛЕ. РОСЛИНИ І ТВАРИНИ ПОЛЯ. САД. ДОГЛЯД ЗА САДОМ. ПРИРОДОЗНАВСТВО. 6 КЛАС Мета: продовжити формувати поняття «штучні екосистеми», розглянути зв’язки в цих системах. |
Мета: сформувати у школярів поняття про ґрунт як особливе природне тіло; вдосконалити знання про склад і властивості ґрунтів. |
Мета: сформувати в учнів уявлення про Землю як планету Сонячної системи, про форму та розміри Землі, обертання Землі навколо своєї осі; розвивати уявлення про навколишній світ; формувати науковий світогляд. |
Тематичне оцінювання |
Мета: продовжити формувати поняття «штучні екосистеми», розглянути зв’язки в цих системах. Обладнання: колекції мінеральних добрив, шкідників сільського господарства, схеми, ілюстрації, відеоматеріали із зображенням різних штучних екосистем (поля, саду, городу, парку), довідники про садові дерева, кущі. |