[ Викачати з сервера (78.5 Kb) ] | 14.08.2009, 21:56 |
Мета: сформувати в учнів поняття про особливості розміщення природних зон; систематизувати знання про взаємодію природних компонентів природної зони, вплив господарської діяльності на природні комплекси материка; розвивати вміння працювати з картами атласу з аналізу й зіставляти взаємодіючі компоненти; сприяти розширенню кругозору, формуванню допитливості, інтересу до предмета; виховувати дбайливе ставлення до природи через розуміння екологічних проблем Африки й необхідності природоохоронних рішень; прищеплювати навички комунікативного спілкування, толерантного поводження. Обладания: підручник «Географія материків і океанів» для 7 класу (В. Ю. Пестушко), фізична карта Африки, карта природних зон Африки, Велика дитяча енциклопедія «Кирила й Мефодія», тестові завдання, карти атласу, картки із завданнями. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Форма уроку: урок-подорож. Очікувані результати. Після уроку учні повинні: знати: характерні ознаки органічного світу та природних багатств Світового океану; уміти: характеризувати своєрідність органічного світу Тихого, Атлантичного, Індійського й Північного Льодовитого океанів; порівнювати природні умови різних частин океанів; показувати на карті межі океанів, об'єкти географічної номенклатури; характеризувати природні ресурси Світового океану й оцінювати вплив людської діяльності на його природу; виявляти основні джерела забруднення океанічних вод і шляхи розв'язання проблем, що виникають у зв'язку із цим. | |
| |
Переглядів: 6435 | Завантажень: 773 | Коментарі: 10 | |
ПРИРОДНІ ЗОНИ АФРИКИ