Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Географічний ринг |
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: продовжити формування знань про сучасні проблеми взаємодії суспільства й природи, шляхи розв’язання екологічних проблем. |
Мета: ознайомити учнів з особливостями формування клімату Євразії, сформувати знання учнів про кліматичні пояси і типи клімату Євразії, поглибити та систематизувати знання про особливості кліматичних умов на прикладі порівняння Північної Америки та Євразії, розвивати навички прогнозування впливу кліматотворних чинників на формування клімату окремих частин материка; продовжити розвиток вмінь роботи з кліматичними картами атласу, виховувати вміння толерантно відстоювати власнудумку, поважати думки інших учнів. |
Мета: порівняти геологічну будову Євразії з іншими материками і визначити відмінності; з’ясувати вплив давнього материкового зледеніння на рельєф материка, визначити розміщення сейсмічно активних зон на материку Євразія, пояснити причини їх існування та розміщення; розвивати навички роботи з різноманітними джерелами географічних знань; формувати вміння узагальнювати, порівнювати, робити висновки. |
Тема уроку. Країни Південної Європи. Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: характеризувати географічне положення, природу, населення та господарство окремих країн і регіону Євразії; показувати на карті об’єкти географічної номенклатури. |
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: характеризувати географічне положення, природу, населення та господарство окремих країн і регіону Євразії; показувати на карті об’єкти географічної номенклатури. |
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: характеризувати географічне положення, природу, населення та господарство окремих країн і регіону Євразії; показувати на карті об’єкти географічної номенклатури. |
Тестова перевірка |
Мета: сформувати в учнів систему знань про сучасну політичну карту Євразії; поглибити практичні навички учнів працювати з тематичними картами атласу та контурними картами; сприяти розвитку вміння учнів аналізувати матеріал, що вивчається. |
Мета: ознайомити учнів з особливостями формування клімату Євразії, сформувати знання учнів про кліматичні пояси і типи клімату Євразії, поглибити та систематизувати знання про особливості кліматичних умов на прикладі порівняння Північної Америки та Євразії, розвивати навички прогнозування впливу кліматотворних чинників на формування клімату окремих частин материка; продовжити розвиток вмінь роботи з кліматичними картами атласу, виховувати вміння толерантно відстоювати власну думку, поважати думки інших учнів. |