Мета: поглибити та систематизувати знання учнів про основні методи дослідження природних умов і природних ресурсів та джерела географічних знань; удосконалити практичні вміння та навички характеризувати методи й засоби отримання географічної інформації; використовувати різні джерела географічних знань. |
Мета: повторити, поглибити та систематизувати знання учнів про годинні пояси; удосконалити практичні вміння виз¬начати поясний та місцевий час; сформувати вміння визначати положення України відносно годинних поясів. Обладнання: карта півкуль, глобус, фізична карта України, карти атласу, підручники. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
Мета: сформувати знання учнів про фізико-географічне положення України; виявити і проаналізувати особливості географічного положення України; поглибити та закріпити навички роботи учнів із картами атласу. |
Конспект уроку |
Ознайомити з одиницями ФГР;
започаткувати вміння обґрунтовувати межі одиниць ФГР; сформувати
практичні навички роботи з картою ФГР. |
За рівнями |
Мета: охарактеризувати тваринний світ України,
розглянути поширення та різноманіття тварин; сформувати уявлення про
наслідки впливу діяльності людини на тваринний світ; продовжувати
удосконалювати навички складання ОІС за допомогою підручника та
тематичних карт; виховувати бережливе ставлення до природи. Тип уроку: комбінований. |
Мета: сформувати в учнів уявлення про болота та підземні
води України, їх різноманітність, роль у певних процесах та
господарстві країни; сприяти розширенню світогляду учнів;
удосконалювати вміння учнів працювати з методиками критичного мислення
та одержувати необхідну інформацію з картографічного матеріалу. Тип уроку: комбінований. |
Мета: продовжити формувати систему знань про водні
ресурси України; удосконалити вміння закономірностей розташування
водних ресурсів на території України; поглибити поняття про
обумовленість характеристик водних ресурсів кліматичними особливостями.
Обладнання:Карта «поверхневі води Укр.»; атласи Укр.. Тип уроку: комбінований |
Тема:Внутрішні води України. Позначення на контурні карті основних річкових систем. Мета: поглибити знання про розміщення на території України поверхневих вод; навчитися визначати довжину річки, падіння річки; похил. Описувати річку за типовим планом. |