Цікава географія |
Цікава географія |
Мета:
сформувати уявлення про природно-територіальні комплекси (ландшафти),
взаємодію факторів і компонентів, що їх формують, класифікацію
ландшафтів та вплив господарської діяльності людини на них; розвивати
творче мислення, вміння працювати з картою «Ландшафти України» та
користуватися опорно-інформаційними схемами; виховувати бережливе
ставлення до природи та екологічну культуру. |
Мета:
навчальна: узагальнити і поглибити знання учнів про зону мішаних
хвойно-широколистих лісів; продовжувати формування вмінь робити
висновки, узагальнення, застосовувати набуті раніше знання при
розв'язанні нових завдань; поглиблювати знання учнів про
взаємозалежність природних компонентів та необхідність охорони природи; виховна:
домагатись, щоб учні пройнялися любов'ю до своєї рідної землі, природи,
усвідомили її неповторність і крихкість; виховувати чуттєве сприйняття
природи — пробуджувати в учнів чисті світлі емоції; |
Мета.
Закріпити знання учнів про особливості рельєфу України; наявність
різних видів корисних копалин та їх територіальне розміщення, вчити
учнів застосовувати знання в нестандартних ситуаціях; розвивати логічне
мислення та пам'ять; сприяти підвищенню інтересу і зацікавленості у
вивченні географії. Вдосконалювати вміння працювати з тестовими
завданнями та тематичними картами України. Виховувати любов до своєї
батьківщини, бережливе ставлення до її природних .ресурсів,
відповідальність за їх стан перед майбутніми поколіннями. |
Вікторина |
Вікторина |
Мета уроку: ознайомити
учнів із закономірностями формування річкових систем України.
Розглянути головні водні артерії України. І головне зрозуміти, що річки
не тільки |
Мета уроку: · систематизувати основні поняття кліматології; · сформувати в учнів уявлення про несприятливі погодні явища на основі самостійного опрацювання теми в групах; · розвивати критичне мислення, здатність аргументувати свою думку, встановлювати причинно - наслідкові зв’язки; · продовжити навчати дітей працювати з кліматичними картами, додатковою інформацією; · виховувати толерантність у спілкуванні та співпраці при роботі в малій групі, почуття колективізму та відповідальності перед товаришами. Методи і прийом.Методи: „Мікрофон”, „Коло ідей”, „Гронування”, „Сенкен”, „Прес”, „Займи позицію”, „Репортера”, „Підсумкової рефлексії”. Прийоми: робота в малих групах; робота з підручником, картами атласу, джерелами географічної інформації; використання художньої літератури; складання кросворду, таблиці; написання есе ( твору-мініатюри |