Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Тема уроку: Придніпровський економічний район Мета: дати характеристику Придніпровського економічного району; розвивати навички роботи зі схематичним зображенням економічного району; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району; удосконалювати географічний прийом «накладання карт» атласу; виховувати аналітичне мислення, увагу, вміння працювати в групах. |
Мета: дати поняття «економічний район» та його суттєві ознаки; охарактеризувати передумови територіального поділу України; ознайомити з мережею економічних районів України, критеріями їх виділення; охарактеризувати Донецький економічний район; розвивати навички характеристики економічного району за певним планом; удосконалювати просторову орієнтацію (під час створення ментальної карти); виховувати уважність, географічну культуру. |
"Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії. 9 клас" (авт. Гладковський Р.В., Довгань А.І., Паламарчук Л.Б., Совенко В.В.); |
Електронний формат "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії. 9 клас" (російською мовою) (авт. Гладковський Р.В., Довгань А.І., Паламарчук Л.Б., Совенко В.В.); |
Мета: ознайомити з поняттями «світове господарство», «міжнародний поділ праці», «світова торгівля»; охарактеризувати форми міжнародного співробітництва; визначити обсяги та структуру зовнішньоекономічних зв’язків; розвивати навички аналізу та співставлення фактів; виховувати цікавість до теми, бажання знаходити факти з реального життя, що підтверджують теоретичні посилання. |
Мета: дати характеристику інтеграції України у світове господарство; визначити вплив процесів глобалізації на господарство України; познайомити з міжнародними організаціями, до яких входить Україна; розвивати навички аналізу та синтезу світової інтеграції; виховувати розуміння необхідності світових інтеграційних процесів. |
Урок |
Мета: Розкрити значення та структуру будівельного комплексу як провідного комплексу господарства України. Показати, що будівництво на сьогоднішній день є областю творчої діяльності людини, а рівень розвитку будівельного комплексу говорить про економічний розвиток країни та про рівень життя її населення. Проаналізувати будівельний комплекс - як самостійну галузь промисловості, яка є базою для економічного і науково-технічного розвитку всіх складових господарства. Тип уроку: комбінований |
Мета уроку: створити умови для вивчення структури галузі; ознайомити
учнів з міжгалузевими зв'язками електроенергетики України, розвивати
вміння робити зі статистичними матеріалами, активізувати пізнавальну
діяльність учнів, виховувати дбайливих господарів. |
Перевірочні тести з відповідями |