[ Викачати з сервера (47.0 Kb) ] | 29.09.2009, 22:11 |
Тема: Болота. "У царстві черепахи Тортилли” Мета: навчальна – ознайомити учнів з природою утворення боліт та їх географією, визначити роль боліт; Розвиваюча – розвивати аналітичне мислення, навички роботи з картою; Виховна – виховувати почуття прекрасного через казку та розвивати екологічну свідомість учнів. Обладнання: фізична карта України, фото та карти боліт, таблиці, музика із кінофільму "Пригоди Буратіно”. Тип уроку: формування нових знань Форма уроку: нестандартний, урок-казка. Структура уроку: І. Організаційний момент 2 хв. ІІ. Оголошення теми і мети 1 хв. ІІІ. Вивчення нового матеріалу 32 хв. ІУ. Закріплення нових знань і умінь учнів 7 хв. У. Підбиття підсумків уроку 2 хв. УІ. Домашнє завдання 1 хв. Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Оголошення теми і мети. Дорогі діти! Сьогодні ми з вами вивчимо ще одну частинку Світового океану, це – болото. Що ви відчуваєте, коли чуєте слово "болото”?(брудна вода, чорт, у болоті можна загрузнути). Так. Слово болото викликає у нас не зовсім позитивні емоції. Недарма народна мудрість увіковічила слово "болото” в цілому ряді афоризмів, приказок, прислів’їв. Наші лінгвісти напередодні добре попрацювали й вибрали ряд прислів’їв і приказок. | |
| |
Переглядів: 2091 | Завантажень: 442 | Коментарі: 1 | |
6-3-54 Болота. “У царстві черепахи Тортилли”