Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з теми: «Географічне пізнання Землі» для зразка |
Ресурс содержит методическую разработку по теме "Температура земной поверхности и воздуха, ее изменение с высотой, распределение в зависимости от угла падения лучей. Тепловые пояса" к разделу "Атмосфера" |
Мета: закріпити поняття «природний комплекс», «географічна оболонка»,
дати уявлення про зміну компонентів географічної оболонки, про взаємодію
атмосфери, гідросфери, літосфери і біосфери, познайомити з наслідками
цієї взаємодії; розвивати географічне мислення; виховувати розуміння
важливості географічних знань. |
Мета: сформувати поняття «природний комплекс», формувати знання про географічну оболонку як найбільший природний комплекс Землі, дати уявлення про її основні закономірності;розвивати географічне мислення, уміння виявляти причинно-наслідкові зв’язки; виховувати розуміння важливості вивчення географії. |
Мета: узагальнити рівень знань учнів, оцінити рівень навчальних досягнень за тематичним блоком «Земля — планета людей. Людина і географічна оболонка». Тип уроку: контролю й оцінювання знань. |
Мета: сформувати поняття «природний комплекс», формувати знання про географічну оболонку як найбільший природний комплекс Землі, дати уявлення про її основні закономірності; розвивати географічне мислення, уміння виявляти причинно-наслідкові зв’язки; виховувати розуміння важливості вивчення географії. |
Обладнання: сформувати поняття «країна», «столиця»; дати знання про найбільші країни: дати уявлення про різноманіття країн світу та визначити місце України у світовій спільноті, на¬роди та мови світу, про сусідні держави України: почати формування навичок аналізу політичної карти світу, про¬довжити формування навичок роботи з тематичними кар¬тами атласу та текстом підручника, політична карта світу, атласи, дидактичні картки, урок засвоєння нових знань. |
Мета: сформувати первинні знання учнів щодо живих організмів, які складають біосферу, її межі; різноманітності та розподілу живих організмів на поверхні Землі; розвивати вміння логічно мислити, аналізувати природні явища, визначати їх суть, причини, наслідки; стимулювати розвиток екологічного мислення учнів. |
Презентація |
Тема. Температура повітря. Практична робота № 8 «Спостереження за
погодою і опрацювання зібраних матеріалів: складання графіка
температур». |