У категорії матеріалів: 96
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 9 10 »


Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з теми: «Географічне пізнання Землі» для зразка
Конспекти уроків | Переглядів: 7687 | Завантажень: 2230 | Додав: Вчитель | Дата: 04.09.2011

Ресурс содержит методическую разработку по теме "Температура земной поверхности и воздуха, ее изменение с высотой, распределение в зависимости от угла падения лучей. Тепловые пояса" к разделу "Атмосфера"
Конспекти уроків | Переглядів: 4528 | Завантажень: 262 | Додав: gorya4ii-led | Дата: 30.08.2011

Мета: закріпити поняття «природний комплекс», «географічна оболонка», дати уявлення про зміну компонентів географічної оболонки, про взаємодію атмосфери, гідросфери, літосфери і біосфери, познайомити з наслідками цієї взаємодії; розвивати географічне мислення; виховувати розуміння важливості географічних знань.
Конспекти уроків | Переглядів: 8144 | Завантажень: 100 | Додав: Вчитель | Дата: 08.05.2011

Мета: сформувати поняття «природний комплекс», формувати знання про географічну оболонку як найбільший природний комплекс Землі, дати уявлення про її основні закономірності;розвивати географічне мислення, уміння виявляти причинно-наслідкові зв’язки; виховувати розуміння важливості вивчення географії.

Конспекти уроків | Переглядів: 3451 | Завантажень: 93 | Додав: Вчитель | Дата: 08.05.2011

Мета: узагальнити рівень знань учнів, оцінити рівень навчальних досягнень за тематичним блоком «Земля — планета людей. Людина і географічна оболонка».
Тип уроку: контролю й оцінювання знань.

Конспекти уроків | Переглядів: 1640 | Завантажень: 499 | Додав: Вчитель | Дата: 08.05.2011

Мета: сформувати поняття «природний комплекс», формувати знання про географічну оболонку як найбільший природний комплекс Землі, дати уявлення про її основні закономірності; розвивати географічне мислення, уміння виявляти причинно-наслідкові зв’язки; виховувати розуміння важливості вивчення географії.


Конспекти уроків | Переглядів: 2098 | Завантажень: 375 | Додав: Вчитель | Дата: 12.04.2011

Обладнання: сформувати поняття «країна», «столиця»; дати знання про найбільші країни: дати уявлення про різноманіття країн світу та визначити місце України у світовій спільноті, на¬роди та мови світу, про сусідні держави України: почати формування навичок аналізу політичної карти світу, про¬довжити формування навичок роботи з тематичними кар¬тами атласу та текстом підручника, політична карта світу, атласи, дидактичні картки, урок засвоєння нових знань.

Конспекти уроків | Переглядів: 2750 | Завантажень: 626 | Додав: Вчитель | Дата: 11.04.2011

Мета: сформувати первинні знання учнів щодо живих організмів, які складають біосферу, її межі; різноманітності та розподілу живих організмів на поверхні Землі; розвивати вміння логічно мислити, аналізувати природні явища, визначати їх суть, причини, наслідки; стимулювати розвиток екологічного мислення учнів.


Конспекти уроків | Переглядів: 2802 | Завантажень: 491 | Додав: Вчитель | Дата: 11.04.2011

Тема. Температура повітря. Практична робота № 8 «Спостереження за погодою і опрацювання зібраних матеріалів: складання графіка температур».
Конспекти уроків | Переглядів: 3642 | Завантажень: 762 | Додав: Вчитель | Дата: 16.01.2011

Мета: формування знань про температуру повітря та причини її змін; розвиток первинних практичних навичок аналізування та обробки результатів спостережень, використання знань математичної науки; підведення учнів до розуміння важливості спостережень за температурою повітря в різних місцях Землі. 
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Конспекти уроків | Переглядів: 2273 | Завантажень: 412 | Додав: jurdi | Дата: 10.01.2011