НАРОДИ I ДЕРЖАВИ
[ Викачати з сервера (55.5 Kb) ]11.04.2011, 23:28
Тема уроку: НАРОДИ I ДЕРЖАВИ
Мета:
Обладнання: сформувати поняття «країна», «столиця»; дати знання про найбільші країни: дати уявлення про різноманіття країн світу та визначити місце України у світовій спільноті, на¬роди та мови світу, про сусідні держави України: почати формування навичок аналізу політичної карти світу, про¬довжити формування навичок роботи з тематичними кар-тами атласу та текстом підручника, політична карта світу, атласи, дидактичні картки, урок засвоєння нових знань.
Тип уроку: Вивчення нового матеріалу
Очікувані результати.
Після цього уроку учні зможуть:
давати визначення нових понять теми; називати найбіль¬ші за розмірами та кількістю населення країни світу; роз¬пізнавати способи зображення держав і столиць на полі¬тичній карті світу; визначати держави—сусіди України.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Учитель об'єднує учнів у групи, кожна з яких представляє певну частину світу: Європу, Азію, Африку, Америку.
н. повідомлення теми, мети і завдань уроку ^mmiwmm
Тема уроку «Народи і держави». Сьогодні ви дізнаєтесь про най-більші держави та найчисленніші народи світу, про політичну карту світу та місце України на ній.
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ми вже вивчили багато географічних об'єктів: гори і рівнини, річки й озера, острови і півострови. Але сьогодні ми поглянемо на них з іншої точки зору, а саме — у яких країнах світу вони розташовані, тому що головна мета уроку — знайомство з політичною картою світу. Сьогодні урок буде проходити у формі змагання між командами. За правильні відповіді та виконані завдання кожна команда буде отримувати кольо¬рові фішки, завдяки яким наприкінці уроку буде визначена найсильні-ша команда. Як відомо, на всіх змаганнях результати оцінюють судді. Сьогодні вашими суддями будуть наші шановні гості.
актуалізація опорних знань
На минулому уроці ми вивчали людські раси. Зараз вам пропо¬нується конкурс «Ромашка», під час якого кожна команда протягом
трьох хвилин мае зібрати квітку. У середині квітки — назва раси, а на пелюстках — її зовнішні ознаки та назва народів, які належать до цієї людської раси. Усього пелюстків — 14, а потрібно лише 7. Отже половина пелюсток — зайва. У цьому конкурсі будуть оцінюватись
правильність і швидкість виконання завдання. Наприклад
Категорія: Конспекти уроків | Додав: Вчитель
Переглядів: 2709 | Завантажень: 625 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 2.8/6
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]