У розділі матеріалів: 112
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 11 12 »

Мета: поглибити знання учнів про особливості природи океану, його географічне положення, історію дослідження, особливості будови дна океану, кліматичні пояси і типи клімату, течії, органічний світ і закономірності його поширення, багатства Тихого океану, продовжити формування навичок роботи з картами, розвивати навички практичного застосування знань з біології, фізики, хімії, розвивати критичне та логічне мислення, посилювати інтерес до географічних знань.
Конспекти уроків | Переглядів: 2067 | Завантажень: 670 | Додав: Вчитель | Дата: 27.09.2010

Мета: сприяти засвоєнню знань про основні риси географічного положення Північної Америки, удосконалювати роботу учнів з картами, вчити аналізувати, робити висновки, розширювати кругозір дітей щодо історії відкриття та освоєння материка, зацікавити темою, розвивати вміння працювати в колективі, працювати з тематичними картами; розвивати пізнавальний інтерес, творче мислення, виховувати культуру спілкування, самостійність    /
Конспекти уроків | Переглядів: 2049 | Завантажень: 609 | Додав: Вчитель | Дата: 24.09.2010

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: розповідати про зміну часу та часові пояси; визначати місцевий і поясний час.
Тип уроку. Комбінований
Обладнання: підручник географії, зошит для практичних робіт, атлас, карта часових поясів.
Конспекти уроків | Переглядів: 3700 | Завантажень: 768 | Додав: Вчитель | Дата: 05.09.2010

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: пояснювати закономірності поширення географічних поясів і природних зон; аналізувати тематичні карти.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник географії, зошит для практичних робіт, атлас, карта географічних поясів і природних зон.
Конспекти уроків | Переглядів: 3545 | Завантажень: 705 | Додав: Вчитель | Дата: 05.09.2010

Мета: сформувати уявлення учнів про органічний світ і природні ресурси Атлантичного океану; виховувати відповідальність за збереження частин Світового океану; поглиблювати практичні вміння й навички під час роботи з картою; розвивати логічне мислення і комунікативні здібності учнів під час роботи в групах.
Конспекти уроків | Переглядів: 1911 | Завантажень: 443 | Додав: Вчитель | Дата: 05.09.2010

Мета: формувати в учнів уявлення про особливості природи Атлантичного океану; поглиблювати практичні навички під час складання опорних конспектів; розвивати логічне мислення учнів.

Конспекти уроків | Переглядів: 2519 | Завантажень: 525 | Додав: Вчитель | Дата: 04.09.2010

Мета: формувати уявлення учнів про суходіл у Тихому окані; поглиблювати практичні вміння й навички під час роботи з картою, графічного конспектування; розвивати комунікативні навички учнів.
Конспекти уроків | Переглядів: 1943 | Завантажень: 419 | Додав: Вчитель | Дата: 04.09.2010

Мета: формувати систему знань про Тихий океан; розвивати кому¬нікативні навички учнів; удосконалювати практичні вміння під час роботи з картою. Обладнання: карта океанів, підруч¬ники, атласи. Тип уроку: комбінований.
Конспекти уроків | Переглядів: 1694 | Завантажень: 483 | Додав: Вчитель | Дата: 04.09.2010

Мета:
- навчальна: забезпечити засвоєння знань про відомих дослідників Африки (Д. Лівінґстон, Є. Ковалевський та ін.); характеризувати основні етапи дослідження материка; сприяти формуванню пізнавального інтересу до вивчення Африки;
- розвиваюча: розвивати творчу активність та пізнавальні інтереси учнів.
Продовжити формувати вміння :
а) роботи з підручником, додатковою літературою, атласом, контурними картами (виділяти головне, складати план);
б) порівнювати, узагальнювати, аналізувати, робити висновки;
- виховна: сприяти формуванню етичних взаємовідносин в колективі (доброзичливості, взаємодопомоги, справедливості).
Обладнання: фізична карта світу, фізична карта Африки, портрети дослідників (Васко да Ґама, Д. Лівінґстон та ін.), атласи, підручники.
Тип уроку: комбінований.
Література:
Конспекти уроків | Переглядів: 2868 | Завантажень: 403 | Додав: Ferdjy | Дата: 03.03.2010

Мета: сформувати в учнів уявлення про основні чинники та особли¬вості формування клімату Африки; систематизувати знання учнів про залежність клімату від географічного положення материка, циркуляції атмосфери, рельєфу, океанічних течій тощо; розвивати практичні навички учнів працювати з клі¬матичною картою, самостійно виявляти причинно-наслідкові зв'язки у процесі формування клімату.
Конспекти уроків | Переглядів: 1729 | Завантажень: 409 | Додав: Galina | Дата: 30.01.2010