поглибити в учнів поняття рельєфу та родовищ корисних
копалин; сформувати в учнів систему знань про особливості розміщення
форм рельєфу та ко¬рисних копалин на території Африки; удосконалити
практичні навички учнів працювати з картами атласу. Обладнання: фізична карта Африки, тектонічна карта Африки, |
Мета: сформувати в учнів первинні навички складання
характеристики географічного положення материка; систематизувати знання
учнів про основні етапи історії дослідження Африки; поглибити практичні
навички учнів самостійно визначати географічні координати, вимірювати
відстані на карті за масштабом та градусною сіткою. Обладнання: фізична карта світу, фізична карта Африки, атласи, СD-диск "Африка”. |
Мета: дати учням знання про особливості географічного положення материка, його обриси та берегову лінію. Сформувати уявлення про історію відкриття Австралії. Розвивати географічне мислення; навички роботи з картами атласу, підручником, додатковою літературою; вчити порівнювати два материки та робити висновки, узагальнення, розширювати пізнавальний інтерес. Розширювати кругозір, формувати світогляд. |
Мета: дати учням знання про особливості географічного положення материка, його обриси та берегову лінію. Сформувати уявлення про історію відкриття Австралії. Розвивати географічне мислення; навички роботи з картами атласу, підручником, додатковою літературою; вчити порівнювати два материки та робити висновки, узагальнення, розширювати пізнавальний інтерес. Розширювати кругозір, формувати світогляд. |
|
сформувати в учнів поняття про населення Африки, особливості його динаміки,
розміщення, етнічного складу; розкрити демографічні проблеми африканського
континенту та визначити шляхи їх розв'язання; систематизувати знання учнів про
етапи становлення сучасної політичної карти Африки; сформувати в учнів систему
знань про особливості Державного устрою та господарства країн Африки; закріпити
практичні навички учнів аналізувати політичну карту материка та показати
зв'язки України з країнами африканського континенту, розвивати навички самостійної
роботи з додатковими джерелами географічних знань. |
Мета: сформувати в учнів систему
знань про заповідні території Африки; сформувати уявлення учнів про стихійні
природні явища та екологічні проблеми материка; підвести учнів до розуміння чинників
екологічних проблем, продовжити формування навичок самостійної
навчально-пізнавальної діяльності, роботи з основними та додатковими джерелами
географічних знань, виховувати поважне ставлення до природи Землі. |
сформувати в учнів систему знань про особливості державного устрою та
господарства країн Африки; удосконалити практичні навички учнів складати порівняльну
характеристику країн за визначеним планом; продовжити формування умінь учнів
працювати з тематичними картами атласу та додатковим матеріалом |
сформувати в учнів поняття про етнічний склад населення Африки, особливості
його динаміки та розміщення; розкрити демографічні проблеми африканського
континенту та шляхи їх розв'язання; систематизувати знання учнів про етапи
становлення сучасної політичної карти Африки. |
Складання порівняльної
характеристики двох природних зон Африки (за вибором) |