Розробка першого уроку з природознавства у 6 класі |
Розробка урока з курсу природознавства 6 класу |
Цілі уроку: — навчальна — розкрити суть і наслідки негативного впливу
людини на біосферу, підкреслити взаємозв’язок людини й біосфери,
підвести школярів до думки про необхідність охорони біосфери; — розвиваюча — розвивати екологічне мислення, розкрити можливі безпечні шляхи взаємодії людини й біосфери; — виховна — виховувати любов до природи, відповідальність перед слабшими істотами. |
Додатковий текст на випереджальне завдання |
Цілі уроку: — навчальна — пригадати умови, необхідні для виникнення та існування на Землі біосфери, розкрити значення нового поняття — «біосфера», з’ясувати її склад та межі, обговорити приклади внутрішніх і зовнішніх зв’язків біосфери, зробити акцент на цілісності біосфери; — розвиваюча — розвивати в школярів планетарне мислення, учити бачити причинно-наслідкові зв’язки, підкреслити винятковість планети Земля, на якій виникла й існує біосфера; — виховна — прищеплювати учням дбайливе ставлення до навколишнього середовища, почуття відповідальності за кожне втручання в природу. |
Мета: сформувати в учнів уявлення про види світлових явищ та їх прояв в живій природі, їх значення для організмів; закріпити в учнів знання про групи природних явищ; розширити знання школярів про світлові явища, |
Диск містить відео матеріали, призначені для використання на уроках природознавства у 5 класі: Зокрема: Розділ 1 Тіла і речовини 1. відео «РУХ МОЛЕКУЛ І ТЕМПЕРАТУРА» тривалість 45 с 2. презентація ВОДА В ПРИРОДЕ 3. презентація КРУГОВОРОТ ВОДЫ В ПРИРОДЕ 4. презентація СВОЙСТВА ВОДЫ 5. відео СТРОЕНИЕ АТОМА трив 20 с Розділ 2 явища природи |
Конспект уроку |
ПОЛЕ. РОСЛИНИ І ТВАРИНИ ПОЛЯ. САД. ДОГЛЯД ЗА САДОМ. ПРИРОДОЗНАВСТВО. 6 КЛАС Мета: продовжити формувати поняття «штучні екосистеми», розглянути зв’язки в цих системах. |
Мета: пояснити суть цього явища природи, познайомити учнів з різними джерелами звуку, дати поняття про механізм їх поширення в різних природних сферах; вчити вести спостереження, формувати в дітей пізнання світу, вміння працювати з підручником. |