Мета: систематизувати знання про атмосферні явища шляхом вивчення узагальненого поняття «погода»; ознайомити учнів з основними метеорологічними приладами; поглибити навички ведення спостереження за зміною погоди протягом доби, місяця, року; формувати вміння учнів самостійно робити висновки зі спостережень; виховувати любов до рідного краю. |
Мета: сформувати в учнів уявлення про Землю як планету Сонячної системи, про форму та розміри Землі, обертання Землі навколо своєї осі; розвивати уявлення про навколишній світ; формувати науковий світогляд. |
Тематичне оцінювання |
Мета: продовжити формувати поняття «штучні екосистеми», розглянути зв’язки в цих системах. Обладнання: колекції мінеральних добрив, шкідників сільського господарства, схеми, ілюстрації, відеоматеріали із зображенням різних штучних екосистем (поля, саду, городу, парку), довідники про садові дерева, кущі. |
Мета: розглянути поняття «зелена архітектура», визначити необхідність догляду за штучними екосистемами, навчити доглядати за культурними рослинами. |