Мета: систематизувати знання про атмосферні явища шляхом вивчення узагальненого поняття «погода»; ознайомити учнів з основними метеорологічними приладами; поглибити навички ведення спостереження за зміною погоди протягом доби, місяця, року; формувати вміння учнів самостійно робити висновки зі спостережень; виховувати любов до рідного краю. |
Мета: сформувати в учнів уявлення про Землю як планету Сонячної системи, про форму та розміри Землі, обертання Землі навколо своєї осі; розвивати уявлення про навколишній світ; формувати науковий світогляд. |
Мета: сформувати у школярів поняття про ґрунт як особливе природне тіло; вдосконалити знання про склад і властивості ґрунтів. |
Мета: сформувати поняття «мінерали», «гірські породи», «корисні копалини», їх значення; охарактеризувати їх властивості. |
Мета уроку: створити умови для вивчення нового матеріалу; ознайомити учнів з особливостями будови супутника Землі; розвивати вміння в учнів аналізувати та узагальнювати інформацію та працювати з джерелами додаткової географічної інформації, виховувати почуття товариськості у стосунках з однолітками. |
Мета: ознайомити учнів зі будовою Всесвіту; сформувати уяву про наукову картину світу; дати уяву про місцезнаходження Сонячної системи у просторах Космосу; ознайомити з традиціями космогонічного уявлення українців про Всесвіт; розповісти про склад Галактики; продовжити навчання прийомів графічного конспекту. |
Тема: Тіла і речовини, що оточують людину. |
Тестова перевірка рівня навчальних осягнень учнів |
МЕТА. Розширити знання учнів про багатоманітність тварин лісу, виявити ознаки пристосування і зв'язку тварин до умов середовища "ліс", продовжувати формувати поняття "звірі", "птахи", "комахи"; вдосконалювати вміння порівнювати тварин за характерними ознаками, особливостями життя і поведінки; класифікувати за істотними ознаками, ознайомити з весняним періодом життя. Виховувати шанобливе ставлення до всього живого як складової природних багатств Землі. Розвивати пізнавальний інтерес до природи рідного краю і її таємниць, екологічне мислення. |
Мета: пояснити суть цього явища природи, познайомити учнів з різними джерелами звуку, дати поняття про механізм їх поширення в різних природних сферах; вчити вести спостереження, формувати в дітей пізнання світу, вміння працювати з підручником. |