Мета: спираючись на знання про основні кліматоутворюючі чинники, охарактеризувати особливості клімату Південної Америки та сформувати в учнів систему знань про причини формування жаркого та помірного клімату материка; сприяти вмінню аналізувати кліматичну карту, складати порівняльну характеристику типів клімату та розробляти опорні схеми; вдосконалити практичні навички учнів працювати з кліматичними картами. |
Матеріал |
Карта яку можна за допомогою миші переміщати. Вставляється у презентації. |
Мета: сформувати в учнів поняття про розташування форм рельєфу та родовищ корисних копалин на території Південної Америки; направити учнів на пошук певних закономірностей у розташуванні форм рельєфу та родовищ корисних копалин; удосконалити практичні навички учнів працювати з картами атласу; розвивати світогляд семикласників; виховувати в них зацікавленість до вивчення курсу географії. |
Мета: узагальнення і контроль знань учнів про Південну і Північну Америку; розвиток умінь аналізувати інформацію; активізація навчальної діяльності учнів за допомогою комп’ютера. |
Мета: ознайомитися із загальними відомостями про Антарктиду — льодовий
материк планети; розповісти про відкриття та дослідження; формувати
навички самостійної роботи з додатковою літературою, підручником;
розвивати активність, широту пізнання; виховувати інтерес до предмета,
українських досягнень в Антарктиді. Обладнання: фізична, політична карта світу, атласи, картини, додаткова література та періодика, творчі роботи учнів. |
Мета: систематизувати знання учнів про особливості розташування кліматичних поясів Африки; сформувати в учнів поняття про кліматичне районування Африки; розвивати практичні навички учнів працювати з кліматичними картами, аналізувати кліматичну інформацію; формувати в учнів навички логічного мислення, самостійного опанування навчального матеріалу, вміння виявляти причинно-наслідкові зв'язки; розвивати комунікативні, соціальні компетентності учнів; виховувати інтерес до предмета, толерантне ставлення одне до одного. |
Мета: сформувати в учнів первинні знання про гідросферу, її склад,
світовий кругообіг води, властивості води, як рідини; сприяти розвитку
вміння пояснювати взаємозв’язки між оболонками Землі на прикладі
світового кругообігу води; розвивати вміння робити висновки, аналізувати
інформацію за текстом підручника і відеосюжетом. |
Мета: сформувати знання про географічне положення Австралії, закономірності формування рельєфу і корисних копалин; показати особливості дослідження та освоєння території материка європейцями; розвивати в учнів навички роботи з картами атласу, контурною картою, додатковою літературою, вміння розповідати, порівнювати, робити висновки, розвивати пізнавальні інтереси, естетичне та духовне виховання учнів. |
Мета: розширити і поглибити знання учнів про загальні особливості основних річкових систем України та їх басейнів; продовжити формування світоглядної ідеї про взаємозв’язок компонентів в ПТК на прикладі залежності гідрологічного режиму річок від клімату і рельєфу; вдосконалювати навички роботи з різними джерелами географічної інформації; виховувати відповідальне ставлення до водних багатств, зокрема до збереження вод річок як основного джерела водопостачання в Україні. Обладнання: настінні карти, картини, контурні карти, атласи, підручники, таблиці, ілюстрації, додаткова література. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь і навичок. |