Навчальна
мета: повторити, систематизувати, узагальнити знання учнів, набуті під
час вивчення теми «Південна Америка»; з'ясувати рівень оволодіння
учнями навчальним матеріалом; продовжувати формувати в учнів уміння
збирати й узагальнювати географічну інформацію, виділяти головне,
робити висновки, висловлювати власну думку, гуртуватися в пошуках
правильного рішення. Розвивальна мета: розвивати пізнавальний інтерес і географічне мислення, вміння працювати з картами; розвивати навички співпраці. Виховна мета: виховувати інтерес до предмета, любов, бережливе ставлення до природи, захоплення її красою та досконалістю, прагнення розширити свій кругозір, знання і вміння, дружбу, взаємоповагу. Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок (урок повторення). Обладнання: фізична карта світу, фізична карта Південної Америки, атласи, ілюстрації природи Південної Америки, картки із завданнями, сигнальні картки, атласи, енциклопедії, написи етапів мандрівки. Форма уроку: урок-мандрівка. |
2 варіанти |
Після цього уроку учні зможуть: характеризувати особливості
географічного положення материка; розповідати про історію відкриття
Північної Америки; показувати на карті об'єкти географічної
номенклатури. |
Мета: дати загальний огляд материка Австралія за типовим планом, виділивши його особливості; розвивати географічне мислення, вміння аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; використовуючи
електронний атлас, переглянути карти й фото Австралії та закріпити
знання, набуті на уроці, шляхом комп'ютерного тестування. |
Мета:
Ознайомити учнів з своєрідністю природи материка, яка пов’язана з
особливостями географічного положення, історією дослідження; сформувати
уяву про періоди дослідження
материка; розвивати вміння роботи в проектних групах; продовжити
формувати вміння працювати з практикумами та тематичними картами атласу
; виховувати почуття бережливого відношення до предмета. |
Мета: ознайомити учнів з особливостями
рельєфу Африки, довести, що в основі материка лежить давня платформа та
виявити особливості рельєфу та корисних копалин материка. Тип уроку: вивчення нового матеріалу |
Мета: сформувати
в учнів поняття про особливості розміщення природних зон;
систематизувати знання про взаємодію природних компонентів природної
зони, вплив господарської діяльності на природні комплекси материка;
розвивати вміння працювати з картами атласу з аналізу й зіставляти
взаємодіючі компоненти; сприяти розширенню кругозору, формуванню
допитливості, інтересу до предмета; виховувати дбайливе ставлення до
природи через розуміння екологічних проблем Африки й необхідності
природоохоронних рішень; прищеплювати навички комунікативного
спілкування, толерантного поводження. |
Мета: поглибити
й систематизувати знання про Світовий океан; знайомитися з характерними
для Світового океану природними ресурсами й закономірностями їх
поширення; удосконалювати практичні вміння й навички роботи з картами й
науковою літературою; прищеплювати навички комунікативного спілкування;
виховувати дбайливе ставлення до природи на прикладі конкретної
екологічної проблеми, розвивати вміння об'єктивно оцінювати наслідки
діяльності людини. Обладнання: підручник для 7 класу, карта океанів, атлас «Географія материків і океанів» для 7 класу, електронний атлас для 7 класу, фрагменти фільмів про Світовий океан, морська зірка, корали, мушлі. Форма проведення: урок-подорож. |