Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Мета проекту: визначити території, найбільш сприятливі для життя та господарської діяльності людини. |
Мета: 1. Освітня: сформувати поняття « озеро», утворення озерних улоговин. Розповісти про значення озер та їх охорону. 2. Виховна: сприяти формуванню уявлень про відповідальне відношення людини до природи, про правила поведінки; 3. Розвиваюча: продовжити удосконалювати прийоми визначення географічного положення озер. |
Мета: з’ясувати основні риси річкової та озерної мережі північної
Америки; показати роль снігового й льодовикового живлення у водному
режимі; удосконалювати навички роботи з картами атласу; виховувати
зацікавленість у вивченні курсу географії |
Мета: сформувати в учнів поняття про етнічний склад населення Африки, особливості його динаміки та розміщення; розкрити демографічні проблеми африканського континенту та шляхи їх розв'язання; систематизувати знання учнів про етапи становлення сучасної політичної карти Африки. |
Практична робота. Складання порівняльної характеристики двох природних зон Африки (за вибором) Мета: поглибити систему знань учнів про природні зони Африки; удосконалити практичні навички учнів порівнювати природні зони; підвести учнів до розуміння екологічних проблем Африки та необхідності природоохоронних заходів. |
Мета: сформувати в учнів систему знань про особливості державного устрою та господарства країн Африки; удосконалити практичні навички учнів складати порівняльну характеристику країн за визначеним планом; продовжити формування умінь учнів працювати з тематичними картами атласу та додатковим матеріалом. Обладнання: фізична і політична карти Африки, атласи, підручники, довідники (якщо такі є в наявності). |
Мета: перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу за темою «Африка»; закріпити навички самостійної робо¬ти учнів з картографічним матеріалом. Обладнання: фізична, політична і економічна карти Аф¬рики, атласи, підручники, картини (вибірково). |
Узагальнюючий урок з курсу 7 класу |
Мета: спираючись на знання про основні кліматоутворюючі чинники, охарактеризувати особливості клімату Південної Америки та сформувати в учнів систему знань про причини формування жаркого та помірного клімату материка; сприяти вмінню аналізувати кліматичну карту, складати порівняльну характеристику типів клімату та розробляти опорні схеми; вдосконалити практичні навички учнів працювати з кліматичними картами. |
Матеріал |