У розділі матеріалів: 111
Показано матеріалів: 61-70
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 11 12 »

Мета: сформувати та закріпити знання про сезонні особливості клімату України, кліматичні ресурси;

розвивати творчу особистість учня, продовжуючи формувати поняття «кліматичні ресурси», «фенологічні явища»;

формувати вміння працювати з кліматичними картами, таблицями;

виховувати в учнів інтерес до знань, уважність, допитливість;

Тип уроку: комбінований

Конспекти уроків | Переглядів: 1266 | Завантажень: 265 | Додав: Вчитель | Дата: 08.12.2009

Мета: сформувати поняття про розподіл температури повітря, опадів, вітрів по території України; розширити понятття про помірний та субтропічний пояси; розвивати творчу особистість учня, критичне мислення, здатність аргументувати свою думку, встановлювати причино-наслідкові зв’язки; виховувати толерантність у спілкуванні та співпраці при роботі в парах та групах

Тип уроку: урок розширення та поглиблення знань.

Конспекти уроків | Переглядів: 1679 | Завантажень: 341 | Додав: Вчитель | Дата: 08.12.2009

Мета: сформувати вміння учнів давати загальну характеристику клімату України; розширити знання про кліматотвірні чинники та їх вплив по терені нашої країни; сприяти розвитку навиків роботи з підручником, картами атласу та іншою додатковою літературою ; розвивати вміння аналізувати, логічно мислити, робити висновки і висловлювати свої думки; формувати навики самостійної творчої діяльності.
Конспекти уроків | Переглядів: 1180 | Завантажень: 289 | Додав: Вчитель | Дата: 08.12.2009

Мета: сформувати вміння учнів давати загальну характеристику клімату України; розширити знання про кліматотвірні чинники та їх вплив по терені нашої країни;
сприяти розвитку навиків роботи з підручником, картами атласу та іншою додатковою літературою ;
розвивати вміння аналізувати, логічно мислити, робити висновки і висловлювати  свої думки;
формувати навики самостійної творчої діяльності.
Конспекти уроків | Переглядів: 4267 | Завантажень: 0 | Додав: Вчитель | Дата: 08.12.2009

Мета: сформувати уявлення про топографічні карти та їхні особливості; розвивати навички роботи з топографічними картами

Обладнання: таблиці з даної теми, роздатковий матеріал, зошити на друкованій основі, атласи
Конспекти уроків | Переглядів: 4778 | Завантажень: 966 | Додав: Вчитель | Дата: 04.10.2009

(Опорний конспект)

Конспекти уроків | Переглядів: 1373 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 04.10.2009

Мета: сформувати в учнів поняття про картографічні проекції, способи зображення географічної інформації; систематизувати знання учнів про особливості карт, удосконалити уміння працювати з картами.

Обладнання: ОІС, атласи, глобуси, таблиця ”Картографічні проекції”, стінна фізична карта України та світу.

Конспекти уроків | Переглядів: 2330 | Завантажень: 689 | Додав: Вчитель | Дата: 04.10.2009

Мета: ознайомитись з різноманітними джерелами географічних знань; розвивати вміння планувати свою роботу, самостійно відбирати і накопичувати матеріал, приймати рішення, співпрацювати в групі, презентувати створене перед аудиторією, оцінювати себе і одне одного
Конспекти уроків | Переглядів: 1595 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 04.10.2009

Мета: сформувати та закріпити знання про сезонні особливості клімату України, кліматичні ресурси;

розвивати творчу особистість учня, продовжуючи формувати поняття «кліматичні ресурси», «фенологічні явища»;

формувати вміння працювати з кліматичними картами, таблицями;

виховувати в учнів інтерес до знань, уважність, допитливість;

Тип уроку: комбінований

Конспекти уроків | Переглядів: 7134 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 26.08.2009

Мета: сформувати поняття про розподіл температури повітря, опадів, вітрів по території України; розширити понятття про помірний та субтропічний пояси; розвивати творчу особистість учня, критичне мислення, здатність аргументувати свою думку, встановлювати причино-наслідкові зв’язки; виховувати толерантність у спілкуванні та співпраці при роботі в парах та групах
Конспекти уроків | Переглядів: 4543 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 26.08.2009