У розділі матеріалів: 111
Показано матеріалів: 71-80
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 9 10 11 12 »

Мета: сформувати вміння учнів давати загальну характеристику клімату України; розширити знання про кліматотвірні чинники та їх вплив по терені нашої країни; сприяти розвитку навиків роботи з підручником, картами атласу та іншою додатковою літературою ; розвивати вміння аналізувати, логічно мислити, робити висновки і висловлювати свої думки; формувати навики самостійної творчої діяльності.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Конспекти уроків | Переглядів: 2394 | Завантажень: 401 | Додав: Вчитель | Дата: 26.08.2009

запитання - відповідь
Конспекти уроків | Переглядів: 3380 | Завантажень: 0 | Додав: Вчитель | Дата: 16.08.2009

запитання - відповідь
Конспекти уроків | Переглядів: 3809 | Завантажень: 1 | Додав: Вчитель | Дата: 16.08.2009

Мета: ознайомити учнів з особливостями природними умовами та ресурсами Херсонської області, виявити у результаті дослідження природно ресурсний потенціал території та перспективні напрямки подальшого розвитку території, розвивати вміння виявляти головне у темі дослідження, конспектувати, записувати головне, логічно і послідовно висловлювати свою точку зору, виховувати почуття дбайливого господаря.
Конспекти уроків | Переглядів: 2374 | Завантажень: 371 | Додав: Вчитель | Дата: 15.08.2009

Мета: поглибити та систематизувати знання учнів про умо­ви ґрунтоутворення та основні генетичні типи ґрунтів; удосконалити практичні навички та вміння аналізувати карту фунтів та знаходити закономірності поширення типів фунтів на рівнинних та гірських територіях. Обладнання: фізична карта України, карта фунтів України, схеми фунтових профілів, зразки різних генетичних типів ґрунтів. Тип уроку:   вивчення нового матеріалу.
Конспекти уроків | Переглядів: 2123 | Завантажень: 479 | Додав: Вчитель | Дата: 15.08.2009

Мета уроку: Пояснення географічних явищ і  процесів на основі вивчення законів та закономірностей, концепцій і методів вивчення будови земної кори; поглибити та систематизувати знання учнів по корисні копалини та закономірності їх поширення на території України; навчити учнів: моделювати процеси рельєфоутворення та пов’язані з ними процеси відкладання корисних копалин, вміти аналізувати вплив антропогенної діяльності людини на корисні копалини; розвивати пошуково – пізнавальну активність і самостійність учнів, активізувати логічне мислення дітей; виховання в учнів природоохоронної свідомості.
Конспекти уроків | Переглядів: 3705 | Завантажень: 828 | Додав: Вчитель | Дата: 15.08.2009

теорія
Цікава географія | Переглядів: 1970 | Завантажень: 1 | Додав: Вчитель | Дата: 15.08.2009

Цікава географія | Переглядів: 2068 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 15.08.2009

Цікава географія | Переглядів: 1911 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 15.08.2009