Мета: сформувати вміння учнів давати загальну характеристику клімату України; розширити знання про кліматотвірні чинники та їх вплив по терені нашої країни; сприяти розвитку навиків роботи з підручником, картами атласу та іншою додатковою літературою ; розвивати вміння аналізувати, логічно мислити, робити висновки і висловлювати свої думки; формувати навики самостійної творчої діяльності. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. |
запитання - відповідь |
запитання - відповідь |
Мета: ознайомити
учнів з особливостями природними умовами та ресурсами Херсонської
області, виявити у результаті дослідження природно ресурсний потенціал
території та перспективні напрямки подальшого розвитку території,
розвивати вміння виявляти головне у темі дослідження, конспектувати,
записувати головне, логічно і послідовно висловлювати свою точку зору,
виховувати почуття дбайливого господаря. |
Мета:
поглибити та систематизувати знання учнів про умови ґрунтоутворення та
основні генетичні типи ґрунтів; удосконалити практичні навички та
вміння аналізувати карту фунтів та знаходити закономірності поширення
типів фунтів на рівнинних та гірських територіях. Обладнання: фізична карта України, карта фунтів України, схеми фунтових профілів, зразки різних генетичних типів ґрунтів. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
конспект відкритого уроку |
Мета уроку: Пояснення географічних явищ і процесів
на основі вивчення законів та закономірностей, концепцій і методів
вивчення будови земної кори; поглибити та систематизувати знання учнів
по корисні копалини та закономірності їх поширення на території
України; навчити учнів: моделювати процеси рельєфоутворення та
пов’язані з ними процеси відкладання корисних копалин, вміти
аналізувати вплив антропогенної діяльності людини на корисні копалини;
розвивати пошуково – пізнавальну активність і самостійність учнів,
активізувати логічне мислення дітей; виховання в учнів природоохоронної
свідомості. |
теорія |