Мета : створити умови для перевірки рівня навчальних досягнень учнів з теми «Загальна характеристика країн Західної Європи», здійснити перевірку рівня навчальних досягнень дітей з теми, використавши при цьому різна способи та методи перевірки: тести, творчі завдання, роботу з картою тощо, перевірити якість та міцність засвоєного матеріалу, сформованість умінь та навичок, внесення коректив.розвивати вміння учнів презентувати свої знання, працювати з тестовими завданнями та з картою, виховувати почуття поваги до знань інших. |
Матеріал до уроку |
Мета: сформувати уявлення про географічне положення Росії; розкрити особливості населення; природно-ресурсного потенціалу та залежність від нього економіки країни; сформувати загальні уявлення про хід економічних перетворень в Росії, структуру її господарства і розвиток транспорту; розвивати практичні вміння учнів працювати з комплексними картами, навички систематизації й узагальнення вивченого матеріалу; виховувати повагу до сусідського народу. |
Міжнародний географічний поділ праці. Світове господарство. Етапи формування світового господарства.
Мета: розкрити поняття світового господарства на основі процесів міжнародного поділу праці та міжнародної інтеграції, охарактеризувати етапи його формування. Продовжити формування загально навчальних умінь аналізувати, порівнювати, встановлювати зв'язки причин і наслідків ,робити узагальнюючі висновки; розвивати пізнавальний інтерес учнів. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Обладнання :політична карта світу, атласи, підручники. |
Матеріали для роботи творчих груп з теми Транспорта система світу |
Мета: узагальнити, систематизувати і поглибити знання учнів з теми; перевірити якість засвоєння вивченого програмового матеріалу, аналізуючи раніше набуті знання, сприяти оволодінню учнями вмінням виявляти загальні ознаки, принципи, закономірності, усвідомлювати світоглядні ідеї. Продовжити формування навиків роботи з картами та іншими джерелами інформації. Обладнання: політична карта світу, атласи для 10-11 класів, посібники для 10 класу "Тести і практичні роботи”, роздаткові матеріали. |
Мета: сформувати в учнів систему знань про галузі промисловості світу; продовжити навчання учнів навичкам колективної роботи в ході вивчення нового матеріалу; використовуючи набуті знання, пояснити взаємозв’язок між господарською діяльністю та навколишнім середовищем; спрогнозувати напрями розвитку промисловості на основі аналізу конкретних процесів розвитку техніки в XX сторіччі. |
Мета: сформувати в учнів систему знань про кількість населення світу, її зміни, темпи приросту населення; сформувати в учнів уявлення про періоди в історії демографічного процесу, сформувати поняття «демографічний вибух», «демографічна криза», «демографічна політика» та її види; удосконалювати навички роботи учнів з додатковими джерелами знань; розвивати вміння розв’язувати задачі з демографічними показниками, а також будувати найпростіші картодіаграми. Обладнання: політична карта світу, атласи для 10 класу, атласи ПМР, анаморфована карта «Населення країн світу», діаграми «Найбільші за кількістю населення країни світу» і «Розподіл населення за регіонами світу», жетони та приз для лідера гри «Найрозумніший». |
Матеріали до уроку |
Мета уроку: Сформувати загальне уявлення про особливості природокористування у різних країнах і одночасно закріпити і повторити теоретичний матеріал, розкрити прийоми застосування набутих знань для отримання нових відомостей і розв’язання творчих завдань.; прогнозувати позитивні і негативні наслідки втручання людини в природу, міри і напрямки зміни природних комплексів під впливом господарської діяльності людини. Розвивати в учнів інтерес до читання науково – популярної літератури; виробити в школярів уміння виступати перед аудиторією, вчити об’єктивно оцінювати роботу товаришів і власну. Зацікавити учнів вивченим матеріалом. Формувати систему знань. |