Навчальна мета: актуалізувати й поглибити знання про поняття «політична карта», «держава», «країна», «залежна країна», «колонія»; формувати знання про етапи формування політичної карти світу; розвивати навички роботи з політичною картою світу, вміння розрізняти кількісні та якісні зміни на політичній карті світу. Основні поняття: політична карта світу, держава, країна, залежна країна, колонія. Обладнання: політична карта світу, атласи, роздавальний матеріал «Періоди та етапи формування політичної карти світу». Тип уроку: комбінований. |
Цели урока: Дать знания о географических
аспектах религиозного состава населения мира Познакомить с новыми понятиями:
«религиозные миграции», «миссионерство» Продолжить формирование умения
использовать текстовые и картографические источники при выявлении состава и
особенностей размещения населения разного вероисповедания Формировать умение показывать в
виде схемы знания, дифференцировав их
после использования разных источников Определить значение религий в
истории развития культуры человечества и их влияние на жизнь людей и хозяйство
мира Средства обучения:
учебник, атласы, карта религиозного состава населения мира, иллюстративный
материал, аудио-кассеты с записями песнопений в храмах, видеокассеты с
научно-популярными фильмами о религиях разных народов, видеомагнитофон и
телевизор. |
Тема: Зовнішні економічні звязки. Мета: Засвоєння учнями нових знань про зовнішні економічні звязки. Методи навчання: наочні, словесні, репродуктивні, дедуктивні, методи контролю. Дидактичне забезпечення: підручники, таблиця, атласи, зошити, карта світу. |
Бінарний урок з географії та англійської мовиМета: поглибити знання учнів про краєвиди довкілля; формувати навички роботи з географічною картою; розкрити красу гірської природи; збагачувати словниковий запас, розвивати пізнавальний інтерес, уміння працювати парами, колективно та самостійно; виховувати бережливе ставлення до природного середови |
у вигляді таблиці |
Тема: Зовнішні економічні звязки. Мета: Засвоєння учнями
нових знань про зовнішні економічні звязки. Методи навчання: наочні, словесні, репродуктивні, дедуктивні, методи
контролю. |
Мета: Показати роль транспорту в міжнародному географічному поділі праці,
визначити головні напрямки зовнішніх економічних звязків. Вчити одержувати
інформацію з картографічного та статистичного матеріалу, робити висновки. |
Мета уроку: ознайомити учнів з особливостями економіко – географічного
положення Франції та особливостями народно - господарського комплексу країни,
розвивати вмінння складати конспект уроку на розповіддю вчителя, навчити учнів
вибирати головне з загального, виховувати почуття поваги до старших та друзів. |
Проектне заняття |
Екологічні аспекти глобальних
проблем |