Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми „ Євразія”; удосконалити вміння працювати з картою; перевірити рівень знань учнів з теми; формувати вміння логічно мислити, виділяти основне, виявляти причинно-наслідкові зв’язки між географічними компонентами, формулювати запитання та давати логічні правильні відповіді на них; |
Матеріали до уроку |
Мета: узагальнити
та систематизувати знання учнів з теми „ Євразія”; удосконалити вміння
працювати з картою; перевірити рівень знань учнів з теми; формувати
вміння логічно мислити, виділяти основне, виявляти причинно-наслідкові
зв’язки між географічними компонентами, формулювати запитання та давати
логічні правильні відповіді на них; використовуючи ігрові методи,
моменти, формувати в дітей інтерес до географії. |
Мета
уроку: Ознайомити учнів з особливостями географічного положення
материка, розвивати вміння роботи з картами атласу, аналізувати їх і
робити певні висновки, виховувати товаристськість тощо. |
Мета: створити умови для
оволодіння новим матеріалом на уроці, сформувати загальні
уявлення про географічне положення, площу і форму материка; поглибити систему
знань учнів про відкриття і дослідження Південної Америки; удосконалювати
практичні навички під час роботи з географічною картою; відпрацьовувати вміння
встановлювати причинно-наслідкові зв'язки й творчо мислити. |
Мета уроку створити умови для реалізації
дослідницького завдання, вивчити особливості клімату материка, розвивати вміння
працювати з додатковими джерелами інформації, працювати творчо в групах і презентувати
матеріали дослідження; виховувати толерантне відношення один до одного. |
Тип уроку: урок – дослідження з елементами навчального проектування |