Матеріали до уроку |
Матеріали до уроку |
Матеріали до уроків |
Матеріали до уроків |
Після
цього уроку учні зможуть: називати характерні риси геологічної будови
та рельєфу Північної Америки; порівнювати рельєф Північної та Південної
Америки; показувати на карті об'єкти географічної номенклатури. |
сформулювати учнів уявлення про
особливості географічного положення Північного Льодовитого океану та його
природи, сприяти виявленню учнями причин відмінностей у природі океанів,
удосконалити навички праці з картами атласу. |
сформувати систему
знань про особливості кількісного та національного складу населення;
показати причини формування сучасного складу та різної густоти
населення; сприяти поглибленню знань про "змішане" населення; створити
умови для навичок роботи з географічними картами;складання
характеристик країн; виховувати повагу до національної
культури,української діаспори. |
створити умови для оволодіння новим матеріалом на уроці, сформувати
загальні уявлення про географічне положення, площу і форму материка;
поглибити систему знань учнів про відкриття і дослідження Південної
Америки; удосконалювати практичні навички під час роботи з географічною
картою; відпрацьовувати вміння встановлювати причинно-наслідкові
зв'язки й творчо мислити. |
Мета: навчитися визначати координати крайніх точок Африки та
обчислювати протяжність материка , закріпити навички та вміння
користуватися картами атласу. |