Мета: сформувати
в учнів поняття про особливості розміщення зони вологих екваторіальних лісів; поглибити систему
знань про взаємозв'язки природних компонентів у складі природної зони;
удосконалити практичні уміння працювати з картами атласу. |
Мета:
повторити матеріал з теми «Євразія»; активізувати пізнавальну
діяльність, створюючи умови для самовираження особистості учнів;
розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати інтерес до предмета. |
визначити
основні риси рельєфу, закономірності розташування основних форм рельєфу
та поширення корисних копалин; продовжувати розвивати вміння
порівнювати об'єкти, працювати з різними картами, пояснювати
закономірності за їх допомогою, розв'язувати проблемні завдання, робити
висновки; виховувати естетичне сприйняття природи й бережливе ставлення
до неї. |
Цікава географія |
повторити,
систематизувати, узагальнити знання учнів, набуті підчас вивчення теми
«Південна Америка»; з'ясувати рівень оволодіння учнями навчальним
матеріалом; продовжувати формувати в учнів уміння збирати й
узагальнювати географічну інформацію, виділяти головне, робити
висновки, висловлювати власну думку, гуртуватися в пошуках правильного
рішення. Розвивальна
мета: розвивати пізнавальний інтерес і географічне мислення, вміння
працювати з картами; розвивати навички співпраці. Виховна мета; виховувати інтерес до предмета, любов, бережливе ставлення до природи, захоплення Ті красою та досконалістю, прагнення розширити свій кругозір, знання і вміння, дружбу, взаємоповагу. |
з'ясувати основні риси річкової та
озерної мережі Північної Америки; показати роль снігового й
льодовикового живлення у водному режимі; удосконалювати навички роботи
з картами атласу; виховувати зацікавленість у вивченні курсу географії. |
Конспект відкритого уроку |
Жак-Ів Кусто. Морські дослідження, мандрівки |
Матеріали до уроку |
Матеріали до уроку |