У категорії матеріалів: 76
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »


Мета: сформувати в учнів уявлення про болота та підземні води України, їх різноманітність, роль у певних процесах та господарстві країни; сприяти розширенню світогляду учнів; удосконалювати вміння учнів працювати з методиками критичного мислення та одержувати необхідну інформацію з картографічного матеріалу.
Тип уроку: комбінований.
Конспекти уроків | Переглядів: 3502 | Завантажень: 531 | Додав: майя | Дата: 26.01.2010

Мета: продовжити формувати систему знань про водні ресурси України; удосконалити вміння закономірностей розташування водних ресурсів на території України; поглибити поняття про обумовленість характеристик водних ресурсів кліматичними особливостями.
Обладнання:Карта «поверхневі води Укр.»; атласи Укр..
Тип уроку: комбінований
Конспекти уроків | Переглядів: 2629 | Завантажень: 357 | Додав: майя | Дата: 22.01.2010

Тема:Внутрішні води України. Позначення на контурні карті основних річкових систем.
Мета: поглибити знання про розміщення на території України поверхневих вод; навчитися визначати довжину річки, падіння річки; похил. Описувати річку за типовим планом.
Конспекти уроків | Переглядів: 2533 | Завантажень: 475 | Додав: майя | Дата: 21.01.2010

Мета: Використовуючи атлас, позначити на контурній карті річки, озера, канали і болота, встановити рівень забезпечсеності водними ресурсами різних регіонів України.
Обладнання: Фізична карта України, контурна карта , олівці
Конспекти уроків | Переглядів: 2083 | Завантажень: 366 | Додав: Вчитель | Дата: 16.01.2010

Конспект уроку з теми.
Презентація "Карпати".
Презентація "Кримські гори".
Презентація до уроку з використанням мультимедийного проєктора.
Аудіо - файл "Голоса леса"
Аудіо-файл "Фанфари".
Конспекти уроків | Переглядів: 5563 | Завантажень: 1350 | Додав: Вчитель | Дата: 03.01.2010

2 варіанта
Конспекти уроків | Переглядів: 3198 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 13.12.2009

Мета: сформувати уявлення про природно-територіальні комплекси (ландшафти), взаємодію факторів і компонентів, що їх формують, класифікацію ландшафтів та вплив господарської діяльності людини на них; розвивати творче мислення, вміння працювати з картою «Ландшафти України» та користуватися опорно-інформаційними схемами; виховувати бережливе ставлення до природи та екологічну культуру.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Конспекти уроків | Переглядів: 3243 | Завантажень: 927 | Додав: Вчитель | Дата: 09.12.2009

Мета: навчальна: узагальнити і поглибити знання учнів про зону мішаних хвойно-широколистих лісів; продовжувати формування вмінь робити висновки, узагальнення, застосовувати набуті раніше знання при розв'язанні нових завдань; поглиблювати знання учнів про взаємозалежність природних компонентів та необхідність охорони природи;

виховна: домагатись, щоб учні пройнялися любов'ю до своєї рідної землі, природи, усвідомили її неповторність і крихкість; виховувати чуттєве сприйняття природи — пробуджувати в учнів чисті світлі емоції;

розвивальна: розвивати потребу в спілкуванні з природою, прагнення до пізнання навколишнього середовища в єдності з морально-естетичними переживаннями, вміння і навички роботи з географічними картами і вміти працювати колективно, творчу уяву учнів.
Конспекти уроків | Переглядів: 4015 | Завантажень: 940 | Додав: Вчитель | Дата: 09.12.2009