Мета.
Закріпити знання учнів про особливості рельєфу України; наявність
різних видів корисних копалин та їх територіальне розміщення, вчити
учнів застосовувати знання в нестандартних ситуаціях; розвивати логічне
мислення та пам'ять; сприяти підвищенню інтересу і зацікавленості у
вивченні географії. Вдосконалювати вміння працювати з тестовими
завданнями та тематичними картами України. Виховувати любов до своєї
батьківщини, бережливе ставлення до її природних .ресурсів,
відповідальність за їх стан перед майбутніми поколіннями. |
Вікторина |
Вікторина |
Мета уроку: ознайомити
учнів із закономірностями формування річкових систем України.
Розглянути головні водні артерії України. І головне зрозуміти, що річки
не тільки |
Мета уроку: · систематизувати основні поняття кліматології; · сформувати в учнів уявлення про несприятливі погодні явища на основі самостійного опрацювання теми в групах; · розвивати критичне мислення, здатність аргументувати свою думку, встановлювати причинно - наслідкові зв’язки; · продовжити навчати дітей працювати з кліматичними картами, додатковою інформацією; · виховувати толерантність у спілкуванні та співпраці при роботі в малій групі, почуття колективізму та відповідальності перед товаришами. Методи і прийом.Методи: „Мікрофон”, „Коло ідей”, „Гронування”, „Сенкен”, „Прес”, „Займи позицію”, „Репортера”, „Підсумкової рефлексії”. Прийоми: робота в малих групах; робота з підручником, картами атласу, джерелами географічної інформації; використання художньої літератури; складання кросворду, таблиці; написання есе ( твору-мініатюри |
Мета: сформувати та закріпити знання про сезонні особливості клімату України, кліматичні ресурси; розвивати творчу особистість учня, продовжуючи формувати поняття «кліматичні ресурси», «фенологічні явища»; формувати вміння працювати з кліматичними картами, таблицями; виховувати в учнів інтерес до знань, уважність, допитливість; Тип уроку: комбінований |
Мета: сформувати поняття про розподіл температури повітря, опадів, вітрів по території України; розширити понятття про помірний та субтропічний пояси; розвивати творчу особистість учня, критичне мислення, здатність аргументувати свою думку, встановлювати причино-наслідкові зв’язки; виховувати толерантність у спілкуванні та співпраці при роботі в парах та групах Тип уроку: урок розширення та поглиблення знань. |
Мета: сформувати вміння учнів давати загальну характеристику
клімату України; розширити знання про кліматотвірні чинники та їх вплив
по терені нашої країни; сприяти розвитку навиків роботи з підручником,
картами атласу та іншою додатковою літературою ; розвивати вміння
аналізувати, логічно мислити, робити висновки і висловлювати свої
думки; формувати навики самостійної творчої діяльності. |
Мета: сформувати вміння учнів давати загальну характеристику
клімату України; розширити знання про кліматотвірні чинники та їх вплив по
терені нашої країни; сприяти розвитку навиків роботи з підручником, картами атласу та іншою додатковою літературою ; розвивати вміння аналізувати, логічно мислити, робити висновки і висловлювати свої думки; формувати навики самостійної творчої діяльності. |
Мета: сформувати уявлення про топографічні карти та їхні особливості; розвивати навички роботи з топографічними картами |