(Опорний конспект) |
Мета:
сформувати в учнів поняття про картографічні проекції, способи
зображення географічної інформації; систематизувати знання учнів про
особливості карт, удосконалити уміння працювати з картами. Обладнання: ОІС, атласи, глобуси, таблиця ”Картографічні проекції”, стінна фізична карта України та світу. |
Мета:
ознайомитись з різноманітними джерелами географічних знань; розвивати
вміння планувати свою роботу, самостійно відбирати і накопичувати
матеріал, приймати рішення, співпрацювати в групі, презентувати
створене перед аудиторією, оцінювати себе і одне одного |
Мета: сформувати та закріпити знання про сезонні особливості клімату України, кліматичні ресурси; розвивати творчу особистість учня, продовжуючи формувати поняття «кліматичні ресурси», «фенологічні явища»; формувати вміння працювати з кліматичними картами, таблицями; виховувати в учнів інтерес до знань, уважність, допитливість; Тип уроку: комбінований |
Мета: сформувати поняття про розподіл
температури повітря, опадів, вітрів по території України; розширити
понятття про помірний та субтропічний пояси; розвивати творчу
особистість учня, критичне мислення, здатність аргументувати свою
думку, встановлювати причино-наслідкові зв’язки; виховувати
толерантність у спілкуванні та співпраці при роботі в парах та групах |
Мета: сформувати вміння учнів давати загальну характеристику клімату України; розширити знання про кліматотвірні чинники та їх вплив по терені нашої країни; сприяти розвитку навиків роботи з підручником, картами атласу та іншою додатковою літературою ; розвивати вміння аналізувати, логічно мислити, робити висновки і висловлювати свої думки; формувати навики самостійної творчої діяльності. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. |
запитання - відповідь |
запитання - відповідь |
Мета: ознайомити
учнів з особливостями природними умовами та ресурсами Херсонської
області, виявити у результаті дослідження природно ресурсний потенціал
території та перспективні напрямки подальшого розвитку території,
розвивати вміння виявляти головне у темі дослідження, конспектувати,
записувати головне, логічно і послідовно висловлювати свою точку зору,
виховувати почуття дбайливого господаря. |
Мета:
поглибити та систематизувати знання учнів про умови ґрунтоутворення та
основні генетичні типи ґрунтів; удосконалити практичні навички та
вміння аналізувати карту фунтів та знаходити закономірності поширення
типів фунтів на рівнинних та гірських територіях. Обладнання: фізична карта України, карта фунтів України, схеми фунтових профілів, зразки різних генетичних типів ґрунтів. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |