Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: розповідати про
різні види зображення земної поверхні, їхнє значенні й практичне
застосування; розрізняти ознаки плану, карти та глобуса як найбільш
точної моделі Землі; пояснювати різницю між зображенням земної поверхні
на глобусі, плані, карті, аерофотознімку та космічному знімку; називати
масштаб карти; розрізняти числові, іменовані та лінійний масштаби. |
Матеріал до уроків Відповіді: 1) а; 2) б; 3) д; 4) г; 5) б, г, д; 6) а; 7) а. |
ТЕМА: Стародавня епоха пізнання Землі. Мета: Познайомити учнів з уявленнями людей про Землю та дослідженнями в стародавню епоху пізнання Землі, першою географічною літературою, картою світу Птоломея, глобусом Бехайма,удосконалювати вміння працювати в групі, користуватись додатковою літературою , складати хронологічну таблицю, аналізувати , узагальнювати та робити висновки, зацікавити учнів до вивчення теми. Обладнання: Підручник Географія 6 кл, атласи, зображення уявлень |
Мета: сформувати поняття «льодовик», «снігова лінія», «покривний льодовик», «гірський льодовик»; з’ясувати причини утворення льодовиків; удосконалити вміння та навички працювати з картами; сприяти логічному, образному мисленню учнів. |
Мета: знати поняття «вологість повітря», «хмарність»; уміти визначати вологість повітря та ступінь покриття неба хмарами; розвивати мислення, увагу, вміння аналізувати, виділяти головне, робити висновки; виховувати почуття колективізму. |
Цікаве про географічні назви |
Географічний диктант по темі «План і карта», 6 клас |
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про гідросферу Землі; вдосконалити практичні вміння учнів працювати з картами, атласом, додатковими матеріалами; провести тематичний диференційований контроль знань учнів; удосконалювати вміння орієнтуватися в потоці географічної інформації, логічно викладати свої думки; розвивати творчі здібності, геопросторове мислення, розуміння значення людини та її діяльності для довкілля. |
Тематичне оцінювання |
Мета: дати уявлення учням про географічну оболонку та природні комплекси; повторити особливості кожної оболонки нашої планети; познайомити учнів з особливостями географічної оболонки; продовжити формувати вміння працювати з додатковою літературою, ілюстраціями, підручником; виховувати бережливе ставлення людини до природи. |