Тема: Основні форми рельєфу Землі: гори і рівнини. Форми рельєфу суходолу. Мета: Поглибити
знання учнями змісту понять: "рельєф Землі”, "гори”, "рівнини”.
Ознайомити з поділом гір за висотою над рівнем моря: низькі, середні,
високі гори. Сформувати поняття "молоді гори”, "старі гори”,
"низовини”, "височини”, "плоскогір'я”; уявлення про складчасті,
вулканічні, складчасто – брилові гори. Навчити користуватися шкалою
висот. Формувати вміння показувати різні форми рельєфу на фізичній
карті.
Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння працювати з
підручником, картою; позначати географічні об’єкти на контурній карті;
складати та аналізувати схеми, таблиці; описувати ілюстрації. Виховувати любов і бережливе ставлення до об’єктів природи. |
Тема уроку: Внутрішні сили Землі Мета: поглиблення та систематизація знань про внутрішні процеси Землі; формування знань про вулкани та райони їх поширення; розвиток уміння роботи з картами та схемами атласу, визначення районів поширення вулканів; виховання пізнавального інтересу до професії вулканолога. |
Мета: сформувати
поняття «літосферні плити», «платформа», «область складчастості»,
«геологічний час»; сформувати знання про види рухів літосферних плит,
про гіпотези щодо походження материків і океанів; розвивати просторове
уявлення учнів; розпочати формування навичок аналізу карти літосферних
плит. Обладнання: атласи, підручники, розрізана контурна карта світу (домашня заготівка). Тип уроку: засвоєння нових знань. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: пояснювати нові поняття теми; особливості рухів літосферних плит, основні тектонічні структури, геологічні ери, гіпотези походження материків і океанів; аналізувати причини і наслідки руху літосферних плит, у тому числі походження материків і океанів; називати основні літосферні плити Землі; показувати основні літосферні плити Землі. |
Мета: закріпити
поняття «рельєф», «гори», «рівнини»; сформувати знання про
класифікацію гір та рівнин за певними ознаками; продовжити формування
навичок аналізу фізичної карти світу та України; розвивати уважність,
кмітливість, цікавість. Обладнання: підручник, атлас, різнокольорові картки 5х 5см (зелені, коричневі). Тип уроку: засвоєння нових знань. Очікувані Після цього уроку учні зможуть: результати, називати
основні форми рельєфу Землі; види гір і рівнин за висотою, походженням,
віком утворення; визначати географічне положення гір і рівнин, їх
висоту і приблизний вік; показувати номенклатуру з теми. |
Мета:
сформувати нові поняття «земна кора», «літосфера»; розпочати
формування знань про внутрішню будову Землі; дати первинне уявлення про
літосферні плити; розвивати асоціативне мислення учнів; продовжити
формування зацікавленості, позитивного ставлення до навчального
матеріалу. Обладнання: ілюстративний матеріал підручника, атласи. Тип уроку: засвоєння нових знань. |
Мета: - узагальнити та систематизувати знання учнів; - закріпити практичні навички роботи з картою; - провести контроль навчальних досягнень учнів; - розвивати самостійність логічного мислення. Обладнання: підручники, атласи, контурні карти, завдання практичної частини. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань учнів. |
Мета
уроку: ознайомити учнів з прийомами обчислення географічної широти та
довготи місцевості, розвивати вміння роботи з географічною картою,
визначати географічні координати географічних об’єктів, виховувати
товариські сосунки між учнями, толерантне поводження один з одним |
Таблиця видимих обєктів з відстанями |
Мета: установити
рівень оволодіння та засвоєння учнями теоретичних знань; повторити
вивчений навчальний матеріал; перевірити рівень засвоєння практичних
умінь та навичок учнів. Обладнання: картки із завданнями, олівці, гумки, лінійки, ручки. Тип уроку: урок систематизації та узагальнення знань. Форма проведення:урок-гра «Топографічний марафон». |
За 2 варіантами |