Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: розповідати про зміну часу та часові пояси; визначати місцевий і поясний час. Тип уроку. Комбінований Обладнання: підручник географії, зошит для практичних робіт, атлас, карта часових поясів. |
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: пояснювати закономірності поширення географічних поясів і природних зон; аналізувати тематичні карти. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: підручник географії, зошит для практичних робіт, атлас, карта географічних поясів і природних зон. |
Мета: сформувати уявлення учнів про органічний світ і природні ресурси Атлантичного океану; виховувати відповідальність за збереження частин Світового океану; поглиблювати практичні вміння й навички під час роботи з картою; розвивати логічне мислення і комунікативні здібності учнів під час роботи в групах. |
Мета: формувати в учнів уявлення про особливості природи Атлантичного океану; поглиблювати практичні навички під час складання опорних конспектів; розвивати логічне мислення учнів. |
Мета: формувати уявлення учнів про суходіл у Тихому окані; поглиблювати практичні вміння й навички під час роботи з картою, графічного конспектування; розвивати комунікативні навички учнів. |
Мета: формувати систему знань про Тихий океан; розвивати кому¬нікативні навички учнів; удосконалювати практичні вміння під час роботи з картою.
Обладнання: карта океанів, підруч¬ники, атласи.
Тип уроку: комбінований. |
Мета: - навчальна: забезпечити засвоєння знань про відомих дослідників Африки (Д. Лівінґстон, Є. Ковалевський та ін.); характеризувати основні етапи дослідження материка; сприяти формуванню пізнавального інтересу до вивчення Африки; - розвиваюча: розвивати творчу активність та пізнавальні інтереси учнів. Продовжити формувати вміння : а) роботи з підручником, додатковою літературою, атласом, контурними картами (виділяти головне, складати план); б) порівнювати, узагальнювати, аналізувати, робити висновки; - виховна: сприяти формуванню етичних взаємовідносин в колективі (доброзичливості, взаємодопомоги, справедливості). Обладнання: фізична карта світу, фізична карта Африки, портрети дослідників (Васко да Ґама, Д. Лівінґстон та ін.), атласи, підручники. Тип уроку: комбінований. Література: |
Мета: сформувати в учнів уявлення про основні чинники та
особли¬вості формування клімату Африки; систематизувати знання учнів
про залежність клімату від географічного положення материка, циркуляції
атмосфери, рельєфу, океанічних течій тощо; розвивати практичні навички
учнів працювати з клі¬матичною картою, самостійно виявляти
причинно-наслідкові зв'язки у процесі формування клімату. |
поглибити в учнів поняття рельєфу та родовищ корисних
копалин; сформувати в учнів систему знань про особливості розміщення
форм рельєфу та ко¬рисних копалин на території Африки; удосконалити
практичні навички учнів працювати з картами атласу. Обладнання: фізична карта Африки, тектонічна карта Африки, |
Мета: сформувати в учнів первинні навички складання
характеристики географічного положення материка; систематизувати знання
учнів про основні етапи історії дослідження Африки; поглибити практичні
навички учнів самостійно визначати географічні координати, вимірювати
відстані на карті за масштабом та градусною сіткою. Обладнання: фізична карта світу, фізична карта Африки, атласи, СD-диск "Африка”. |