узагальнити,
систематизувати, закріпити знання учнів з теми «Літосфера»; розвивати
допитливість, кмітливість, формувати вміння працювати в колективі,
допомагати один одному, уболівати за успіхи колективу; розвивати творчі
здібності дітей, цікавість до пізнання світу. |
за допомогою різних форм
та методів опитування підсумувати одержані учнями знання; виявити
вміння учнів вирішувати завдання з теми й знаходити прогалини і
знаннях; розвивати вміння роботи в групах; виховувати толерантне
ставлення учнів один до одного, співпрацю т: почуття відповідальності. Обладнання: атласи, практикуми. |
Мета: узагальнити
та закріпити знання, уміння, навички, отримані під час вивчення теми;
виробити вміння працювати з картою, допомогти учням відновити в пам'яті
знаходження географічних об'єктів, які вивчалися протягом розділу;
допомогти виявити пробіли в знаннях учнів для подальшого коригування і
закріплення в інших темах; звернути увагу учнів на вивчену тему за допомогою використання незвичайної форми уроку; зацікавити учнів певним розділом, у цілому захопити вивченням, предмета зі самостійним звертанням до різноманітних джерел знань. |
закріпити поняття, що
вивчались у темі; узагальнити знання учнів із теми; систематизувати
знання учнів із теми; знаходження та розкриття у вивченій темі
закономірностей, логічно-наслідкових зв'язків, сутності явищ і
процесів; продовжити формування навичок самостійної роботи учнів;
продовжити формування вмінь аналізувати, узагальнювати, виділяти
головне, робити висновки. Обладнання: підручник, атлас, настінна картка океанів, дидактичні картки, контурні карти. |
Розкрити
поняття "водні маси”, сформувати уявлення про типи водних мас, показати
особливості розподілу температур та солоності поверхневих вод Світового
океану, їх зміни з глибиною. Ознайомити учнів з загальною схемою
загальних морських течій, розвивати вміння логічно мислити, встановлювати причинно-наслідкові зв΄язки. Виховувати почуття бережливого відношення до води. Обладнання: фізична карта світу, карта океанів, атласи, практикуми. |
Поглибити
систему знань учнів про гідросферу шляхом вивчення річок як частини
світового кругообігу води в природі; розширити поняття учнів про річку
та її частини, елементи річкової системи, річкову долину; сформувати
первинні поняття учнів про живлення річок і складових водного режиму;
розвивати практичні вміння учнів визначити елементи річкової системи,
приналежність до річкового басейну, уміння визначати географічне
положення річки за картою атласу, надписувати річки на контурній карті. Обладнання: фізична карта півкуль, фізична карта України, атласи, зошити для практичних робіт, фотографії, картини із зображенням гірських і рівнинних річок, підручники, мультимедійна установка. |
Мета:
навчити учнів проводити спостереження за висотою Сонця над горизонтом,
явищами погоди, сезонними змінами в природі; розвивати вміння робити
вимірювання за допомогою найпростіших метеорологічних приладів,
оформлювати результати своїх спостережень. Тип уроку: формування вмінь і навичок. |
По варіантам |
За
допомогою різних форм та методів опитування підсумувати одержані учнями
знання; виявити вміння учнів вирішувати завдання з теми і знаходити
прогалини в знаннях ; розвивати вміння роботи в групах; виховувати
толерантне ставлення учнів один до одного, співпрацю та почуття
відповідальності Тип уроку: узагальнення знань. Обладнання: атласи , практикуми. |
Мета:
створити умови для вивчення нового матеріалу, розширити знання про
атмосферу, розглянути її будову та вплив людини на цю оболонку;
розвивати вміння логічно мислити та працювати зі схемами; з'ясувати
вплив людини на чистоту повітря, виявити позитивні та негативні
наслідки; розвивати вміння працювати в групах, самостійно працювати з
текстами підручника, додатковою літературою виховувати любов до природи
та оточуючого середовища, оволодіння новими навичками, матеріалом та
новими способами діяльності. |