У розділі матеріалів: 102
Показано матеріалів: 81-90
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 »

Ознайомитися з Міжнародними дослідженнями Землі у ХХ – ХХІ століттях та вітчизняними географами і їх внеском у географічну науку. Дослідити маршрути подорожей Роберта Пірі, Рауля Амундсена та Отто Шмідта; розвивати вміння робити в групах, парах. Виховувати почуття колективізму.
Конспекти уроків | Переглядів: 3255 | Завантажень: 626 | Додав: Вчитель | Дата: 16.10.2009

  • узагальнити та систематизувати знання учнів;
  • закріпити практичні навички роботи з картою;
  • провести контроль навчальних досягнень учнів;
  • розвивати самостійність логічного мислення.

Обладнання: підручники, атласи, контурні карти, завдання практичної частини.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань учнів.

Конспекти уроків | Переглядів: 2226 | Завантажень: 361 | Додав: Вчитель | Дата: 07.10.2009

Мета. Сформувати в учнів первинні знання про гідросферу, її склад, світовий кругообіг води в природі; сприяти розвитку уміння пояснювати взаємозв’язок оболонок Землі на прикладі світового кругообігу води; розвивати вміння учнів підбирати аргументи до відповіді, користуючись підручником, атласом.

 Обладнання: карта півкуль, схема кругообігу води в природі, атласи, підручники.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Конспекти уроків | Переглядів: 1826 | Завантажень: 327 | Додав: Вчитель | Дата: 29.09.2009

Мета: навчальна – ознайомити учнів з природою утворення боліт та їх 

географією, визначити роль боліт;

Розвиваюча – розвивати аналітичне мислення, навички роботи з картою;

Виховна – виховувати почуття прекрасного через казку та розвивати

екологічну свідомість учнів.
Конспекти уроків | Переглядів: 2056 | Завантажень: 442 | Додав: Вчитель | Дата: 29.09.2009

Мета: узагальнити та закріпити знання, уміння, на­вички, отримані під час вивчення теми; виробити вміння працювати з картою, допомогти учням відновити в пам'яті знаходження географічних об'єктів, які вивчалися протягом розділу; допомогти виявити пробіли в знаннях учнів для подальшого коригування і закріплення в інших темах;

звернути увагу учнів на вивчену тему за допомогою використання незвичайної форми уроку;

зацікавити учнів певним розділом, у цілому захопити вивченням, предмета зі самостійним звертанням до різноманітних джерел знань.

Обладнати: фізична карта світу, фізична карта півкуль, ребуси на планшетах, Схема будови річкової системи.

Форма уроку: урок-гра (підсумковий).

Конспекти уроків | Переглядів: 1691 | Завантажень: 156 | Додав: Вчитель | Дата: 23.08.2009

Мета: показати взаємозв'язок географії та економіки, вплив людських потреб на географічні відкриття; закріпити й узагальнити знання з тем «План місцевості й географічна карта», «Потреби й ресурси»; розвива­ти навички роботи з картою, уміння учнів самостійно отримувати знання й аналізувати інформацію; розвивати розуміння підприємницької діяльності.

Форма уроку: бінарний урок (географія, економіка).
Конспекти уроків | Переглядів: 2672 | Завантажень: 0 | Додав: Вчитель | Дата: 23.08.2009

Мета: сформувати уявлення про топографічні карти та їхні особливості; розвивати навички роботи з топографічними картами

Обладнання: таблиці з даної теми, роздатковий матеріал, зошити на друкованій основі, атласи

Необхідний час: 2 уроки
Конспекти уроків | Переглядів: 2481 | Завантажень: 875 | Додав: Вчитель | Дата: 21.08.2009

Конспект уроку
Конспекти уроків | Переглядів: 1814 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 21.08.2009

Мета: сформувати в учнів поняття про картографічні проекції, способи зображення географічної інформації; систематизувати знання учнів про особливості карт, удосконалити уміння працювати з картами.

Обладнання: ОІС, атласи, глобуси, таблиця ”Картографічні проекції”, стінна фізична карта України та світу.
Конспекти уроків | Переглядів: 5239 | Завантажень: 1 | Додав: Вчитель | Дата: 21.08.2009

Мета: ознайомитись з різноманітними джерелами географічних знань; розвивати вміння планувати свою роботу, самостійно відбирати і накопичувати матеріал, приймати рішення, співпрацювати в групі, презентувати створене перед аудиторією, оцінювати себе і одне одного.Форма проведення уроку : захист проектів.
Конспекти уроків | Переглядів: 2547 | Завантажень: 1 | Додав: Вчитель | Дата: 21.08.2009