Ознайомитися
з Міжнародними дослідженнями Землі у ХХ – ХХІ століттях та вітчизняними
географами і їх внеском у географічну науку. Дослідити маршрути
подорожей Роберта Пірі, Рауля Амундсена та Отто Шмідта; розвивати
вміння робити в групах, парах. Виховувати почуття колективізму. |
Обладнання: підручники, атласи, контурні карти, завдання практичної частини. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань учнів. |
Мета.
Сформувати в учнів первинні знання про гідросферу, її склад, світовий
кругообіг води в природі; сприяти розвитку уміння пояснювати
взаємозв’язок оболонок Землі на прикладі світового кругообігу води;
розвивати вміння учнів підбирати аргументи до відповіді, користуючись
підручником, атласом. |
Мета: навчальна – ознайомити учнів з природою утворення боліт та їх географією, визначити роль боліт; Розвиваюча – розвивати аналітичне мислення, навички роботи з картою; Виховна – виховувати почуття прекрасного через казку та розвивати |
Мета: узагальнити та закріпити знання, уміння, навички, отримані під час вивчення теми; виробити вміння працювати з картою, допомогти учням відновити в пам'яті знаходження географічних об'єктів, які вивчалися протягом розділу; допомогти виявити пробіли в знаннях учнів для подальшого коригування і закріплення в інших темах; звернути увагу учнів на вивчену тему за допомогою використання незвичайної форми уроку; зацікавити учнів певним розділом, у цілому захопити вивченням, предмета зі самостійним звертанням до різноманітних джерел знань. Обладнати: фізична карта світу, фізична карта півкуль, ребуси на планшетах, Схема будови річкової системи. Форма уроку: урок-гра (підсумковий). |
Мета:
показати взаємозв'язок географії та економіки, вплив людських потреб на
географічні відкриття; закріпити й узагальнити знання з тем «План
місцевості й географічна карта», «Потреби й ресурси»; розвивати
навички роботи з картою, уміння учнів самостійно отримувати знання й
аналізувати інформацію; розвивати розуміння підприємницької діяльності. |
Мета: сформувати уявлення про
топографічні карти та їхні особливості; розвивати навички роботи з
топографічними картами Обладнання: таблиці з даної теми,
роздатковий матеріал, зошити на друкованій основі, атласи |
Конспект уроку |
Мета: сформувати в учнів поняття про
картографічні проекції, способи зображення географічної інформації;
систематизувати знання учнів про особливості карт, удосконалити уміння працювати
з картами. |
Мета:
ознайомитись з різноманітними джерелами географічних знань; розвивати вміння
планувати свою роботу, самостійно відбирати і накопичувати матеріал, приймати
рішення, співпрацювати в групі, презентувати створене перед аудиторією,
оцінювати себе і одне одного. |