У розділі матеріалів: 102
Показано матеріалів: 51-60
Мета: сформувати поняття «повітряні маси», формувати знайомство з будовою рози вітрів, розвивати пам'ять, математичні здібності, виховувати розуміння важливості використання енергії вітру в практичній діяльності людини |
Мета: формування знань про вітер і причини його утворення, постійні та змінні вітри; розвивати навички визначення напрямку та сили вітру, побудови та аналізу рози вітрів; сприяти розумінню учнями важливості спостереження та вивчення вітрів. |
Мета: продовжити формувати в учнів систему знань про атмосферу Землі шляхом вивчення особливостей формування та властивостей змінних та постійних вітрів,; сформувати в учнів первинні практичні вміння користуватися флюгером,; сформувати в учнів поняття «роза вітрів» і практичне вміння її складати; розвивати логічне мислення, вміння робити у групах, виховувати товариське ставлення до товаришів. |
Мета: поглибити систему знань учнів про клімат, кліматотвірні чинники та його зміну під впливом людини; розвивати вміння учнів аналізувати фактори зміни клімату; сформувати вміння учнів добирати аргументи до відповіді, використовуючи інформацію підручника, атласу, додаткової літератури; розвивати в учнів спостережливість і вміння робити висновки |
Мета: поглибити систему знань учнів про явища у атмосфері, її склад; продовжувати формування вміння вести спостереження за погодою шляхом вивчення роботи приладу «опадомір»; сформувати в учнів поняття «діаграма» і первинні навички її складання. |
ПІДСУМКОВА ГРА «ГІДРОСФЕРА». 6 КЛАС |
Мета:
визначити особливості
формування форм рельєфу під впливом зовнішніх сил; систематизувати знання про
вивітрювання та його види; виявити рельєфотвірне значення вітру, поверхневих і
підземних вод; на конкретних прикладах продемонструвати взаємозв'язок усіх
процесів і явищ у природі; розвивати образне мислення, уміння аналізувати
події та їх наслідки для формування рельєфу Землі; формувати комунікативні
якості під час роботи в групах, виховувати дбайливе ставлення до природи,
відповідальність за наслідки господарської діяльності людини для природи.
|
Мета: сформувати в учнів систему знань про предмет і об'єкт вивчення географії; почати формування в учнів первинних навчальних умінь працювати з навчальними посібниками з курсу; сприяти розвитку в учнів інтересу до географічної науки. |