Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Мета: - узагальнити та систематизувати знання учнів; - закріпити практичні навички роботи з картою; - провести контроль навчальних досягнень учнів; - розвивати самостійність логічного мислення. Обладнання: підручники, атласи, контурні карти, завдання практичної частини. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань учнів. |
Мета
уроку: ознайомити учнів з прийомами обчислення географічної широти та
довготи місцевості, розвивати вміння роботи з географічною картою,
визначати географічні координати географічних об’єктів, виховувати
товариські сосунки між учнями, толерантне поводження один з одним |
Мета: установити
рівень оволодіння та засвоєння учнями теоретичних знань; повторити
вивчений навчальний матеріал; перевірити рівень засвоєння практичних
умінь та навичок учнів. Обладнання: картки із завданнями, олівці, гумки, лінійки, ручки. Тип уроку: урок систематизації та узагальнення знань. Форма проведення:урок-гра «Топографічний марафон». |
За 2 варіантами |
Мета уроку:
Ознайомитися з Міжнародними дослідженнями Землі у ХХ – ХХІ століттях та
вітчизняними географами і їх внеском у географічну науку. Дослідити
маршрути подорожей Роберта Пірі, Рауля Амундсена та Отто Шмідта;
розвивати вміння робити в групах, парах. Виховувати почуття
колективізму. Тип уроку: проектне заняття. |
Тема
:Історія Великих географічних відкриттів. Бінарний урок Мета :Ознайомити учнів з особливостями політичного та економічного розвитку країн світу епохи Великих географічних відкриттів; дослідити географічні об’єкти по маршрутах великих дослідників минулого; розвивати вміння роботи в парах , групах з додатковим матеріалом та розвивати творчі здібності дитини. Виховувати почуття відповідальності за доручену справу. Обладнання : фізична карта світу; схеми, відео фрагмент " Океанія "; телевізор з відеоплеєром; додаткові матеріали ( реферати, посібники ). |