У категорії матеріалів: 96
Показано матеріалів: 81-90
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 »


Мета: показати взаємозв'язок географії та економіки, вплив людських потреб на географічні відкриття; закріпити й узагальнити знання з тем «План місцевості й географічна карта», «Потреби й ресурси»; розвива­ти навички роботи з картою, уміння учнів самостійно отримувати знання й аналізувати інформацію; розвивати розуміння підприємницької діяльності.

Форма уроку: бінарний урок (географія, економіка).
Конспекти уроків | Переглядів: 2718 | Завантажень: 0 | Додав: Вчитель | Дата: 23.08.2009

Мета: сформувати уявлення про топографічні карти та їхні особливості; розвивати навички роботи з топографічними картами

Обладнання: таблиці з даної теми, роздатковий матеріал, зошити на друкованій основі, атласи

Необхідний час: 2 уроки
Конспекти уроків | Переглядів: 2532 | Завантажень: 875 | Додав: Вчитель | Дата: 21.08.2009

Конспект уроку
Конспекти уроків | Переглядів: 1846 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 21.08.2009

Мета: сформувати в учнів поняття про картографічні проекції, способи зображення географічної інформації; систематизувати знання учнів про особливості карт, удосконалити уміння працювати з картами.

Обладнання: ОІС, атласи, глобуси, таблиця ”Картографічні проекції”, стінна фізична карта України та світу.
Конспекти уроків | Переглядів: 5279 | Завантажень: 1 | Додав: Вчитель | Дата: 21.08.2009

Мета: ознайомитись з різноманітними джерелами географічних знань; розвивати вміння планувати свою роботу, самостійно відбирати і накопичувати матеріал, приймати рішення, співпрацювати в групі, презентувати створене перед аудиторією, оцінювати себе і одне одного.Форма проведення уроку : захист проектів.
Конспекти уроків | Переглядів: 2587 | Завантажень: 1 | Додав: Вчитель | Дата: 21.08.2009

  Тема: Основні форми рельєфу Землі: гори і рівнини. Форми рельєфу суходолу.

         Мета: Поглибити знання учнями змісту понять: "рельєф Землі”, "гори”, "рівнини”. Ознайомити з поділом гір за висотою над рівнем моря: низькі, середні, високі гори. Сформувати поняття "молоді гори”, "старі гори”, "низовини”, "височини”, "плоскогір'я”; уявлення про складчасті, вулканічні, складчасто – брилові гори. Навчити користуватися шкалою висот. Формувати вміння показувати різні форми рельєфу на фізичній карті.

         Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння працювати з підручником, картою;  позначати географічні об’єкти на контурній карті; складати та аналізувати схеми, таблиці; описувати ілюстрації.

         Виховувати любов і бережливе ставлення до об’єктів природи.

Конспекти уроків | Переглядів: 4765 | Завантажень: 1037 | Додав: Вчитель | Дата: 15.08.2009

Тема уроку: Внутрішні сили Землі

Мета: поглиблення та систематизація знань про внутрішні процеси Землі; формування знань про вулкани та райони їх поширення; розвиток уміння роботи з картами та схемами атласу, визначення районів поширення вулканів; виховання пізнавального інтересу до професії вулканолога.

Обладнання: фізична карта півкуль, карти та схеми атласу, підручники, відеофільм «Помпея», фотографії вулканів.
Конспекти уроків | Переглядів: 2713 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009

Мета: сформувати поняття «літосферні плити», «платформа», «область складчастості», «геологічний час»; сформува­ти знання про види рухів літосферних плит, про гіпотези щодо походження материків і океанів; розвивати про­сторове уявлення учнів; розпочати формування навичок аналізу карти літосферних плит.
Обладнання: атласи, підручники, розрізана контурна карта світу (до­машня заготівка).
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: пояснювати  нові поняття теми;  особливості рухів лі­тосферних плит, основні тектонічні структури, геологічні ери, гіпотези походження материків і океанів; аналізувати причини і наслідки руху літосферних плит, у тому числі по­ходження материків і океанів; називати основні літосферні плити Землі; показувати основні літосферні плити Землі.
Конспекти уроків | Переглядів: 5958 | Завантажень: 624 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009

Мета:  закріпити поняття «рельєф», «гори», «рівнини»; сформува­ти знання про класифікацію гір та рівнин за певними озна­ками; продовжити формування навичок аналізу фізичної карти світу та України; розвивати уважність, кмітливість, цікавість. Обладнання:  підручник, атлас, різнокольорові картки 5х 5см (зелені, коричневі). Тип уроку:  засвоєння нових знань. Очікувані  Після цього уроку учні зможуть: результати,   називати основні форми рельєфу Землі; види гір і рівнин за висотою, походженням, віком утворення; визначати географічне положення гір і рівнин, їх висоту і приблизний вік; показувати номенклатуру з теми.
Конспекти уроків | Переглядів: 5252 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009

Мета: сформувати нові поняття «земна кора», «літосфера»; роз­почати формування знань про внутрішню будову Землі; дати первинне уявлення про літосферні плити; розвива­ти асоціативне мислення учнів; продовжити формування зацікавленості, позитивного ставлення до навчального матеріалу.

Обладнання:  ілюстративний матеріал підручника, атласи.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Форма проведення:урок-лекція.
Конспекти уроків | Переглядів: 2403 | Завантажень: 457 | Додав: Вчитель | Дата: 14.08.2009