Поглибити
систему знань учнів про гідросферу шляхом вивчення річок як частини
світового кругообігу води в природі; розширити поняття учнів про річку
та її частини, елементи річкової системи, річкову долину; сформувати
первинні поняття учнів про живлення річок і складових водного режиму;
розвивати практичні вміння учнів визначити елементи річкової системи,
приналежність до річкового басейну, уміння визначати географічне
положення річки за картою атласу, надписувати річки на контурній карті. Обладнання: фізична карта півкуль, фізична карта України, атласи, зошити для практичних робіт, фотографії, картини із зображенням гірських і рівнинних річок, підручники, мультимедійна установка. |
Мета:
навчити учнів проводити спостереження за висотою Сонця над горизонтом,
явищами погоди, сезонними змінами в природі; розвивати вміння робити
вимірювання за допомогою найпростіших метеорологічних приладів,
оформлювати результати своїх спостережень. Тип уроку: формування вмінь і навичок. |
По варіантам |
За
допомогою різних форм та методів опитування підсумувати одержані учнями
знання; виявити вміння учнів вирішувати завдання з теми і знаходити
прогалини в знаннях ; розвивати вміння роботи в групах; виховувати
толерантне ставлення учнів один до одного, співпрацю та почуття
відповідальності Тип уроку: узагальнення знань. Обладнання: атласи , практикуми. |
Мета:
створити умови для вивчення нового матеріалу, розширити знання про
атмосферу, розглянути її будову та вплив людини на цю оболонку;
розвивати вміння логічно мислити та працювати зі схемами; з'ясувати
вплив людини на чистоту повітря, виявити позитивні та негативні
наслідки; розвивати вміння працювати в групах, самостійно працювати з
текстами підручника, додатковою літературою виховувати любов до природи
та оточуючого середовища, оволодіння новими навичками, матеріалом та
новими способами діяльності. |
Ознайомитися
з Міжнародними дослідженнями Землі у ХХ – ХХІ століттях та вітчизняними
географами і їх внеском у географічну науку. Дослідити маршрути
подорожей Роберта Пірі, Рауля Амундсена та Отто Шмідта; розвивати
вміння робити в групах, парах. Виховувати почуття колективізму. |
Обладнання: підручники, атласи, контурні карти, завдання практичної частини. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань учнів. |
Мета.
Сформувати в учнів первинні знання про гідросферу, її склад, світовий
кругообіг води в природі; сприяти розвитку уміння пояснювати
взаємозв’язок оболонок Землі на прикладі світового кругообігу води;
розвивати вміння учнів підбирати аргументи до відповіді, користуючись
підручником, атласом. |
Мета: навчальна – ознайомити учнів з природою утворення боліт та їх географією, визначити роль боліт; Розвиваюча – розвивати аналітичне мислення, навички роботи з картою; Виховна – виховувати почуття прекрасного через казку та розвивати |
Мета: узагальнити та закріпити знання, уміння, навички, отримані під час вивчення теми; виробити вміння працювати з картою, допомогти учням відновити в пам'яті знаходження географічних об'єктів, які вивчалися протягом розділу; допомогти виявити пробіли в знаннях учнів для подальшого коригування і закріплення в інших темах; звернути увагу учнів на вивчену тему за допомогою використання незвичайної форми уроку; зацікавити учнів певним розділом, у цілому захопити вивченням, предмета зі самостійним звертанням до різноманітних джерел знань. Обладнати: фізична карта світу, фізична карта півкуль, ребуси на планшетах, Схема будови річкової системи. Форма уроку: урок-гра (підсумковий). |