У категорії матеріалів: 96
Показано матеріалів: 71-80
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 9 10 »


Поглибити систему знань учнів про гідросферу шляхом вивчення річок як частини світового кругообігу води в природі; розширити поняття учнів про річку та її частини, елементи річкової системи, річкову долину; сформувати первинні поняття учнів про живлення річок і скла­дових водного режиму; розвивати практичні вміння учнів визначити елементи річкової системи, приналежність до річкового басейну, уміння визначати географічне положен­ня річки за картою атласу, надписувати річки на контурній карті.

Обладнання: фізична карта півкуль, фізична карта України, атласи, зошити для практичних робіт, фотографії, карти­ни із зображенням гірських і рівнинних річок, підручники, мультимедійна установка.

Конспекти уроків | Переглядів: 2841 | Завантажень: 983 | Додав: Вчитель | Дата: 16.10.2009

Мета: навчити учнів проводити спостереження за висотою Сонця над горизонтом, явищами погоди, сезонними змінами в природі; розвивати вміння робити вимірювання за допомогою найпростіших метеорологічних приладів, оформлювати результати своїх спостережень.

Тип уроку: формування вмінь і навичок.

Обладнання: підручник географії, зошит для практичних робіт, календар погоди, блокнот, олівець, термометр, флюгер, барометр-анероїд, опадомір, міцна нитка або відрізок мотузки, гномон, великий (шкільний) транспортир.
Конспекти уроків | Переглядів: 3693 | Завантажень: 868 | Додав: Вчитель | Дата: 16.10.2009

По варіантам
Конспекти уроків | Переглядів: 4707 | Завантажень: 2 | Додав: Вчитель | Дата: 16.10.2009

За допомогою різних форм та методів опитування підсумувати одержані учнями знання; виявити вміння учнів вирішувати завдання з теми і знаходити прогалини в знаннях ; розвивати вміння роботи в групах; виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, співпрацю та почуття відповідальності

Тип уроку: узагальнення знань.

Обладнання: атласи , практикуми.

Конспекти уроків | Переглядів: 2038 | Завантажень: 447 | Додав: Вчитель | Дата: 16.10.2009

Мета: створити умови для вивчення нового матеріалу, розширити знання про атмосферу, розглянути її будову та вплив людини на цю оболонку; розвивати вміння логічно мислити та працювати зі схемами; з'ясувати вплив людини на чистоту повітря, виявити позитивні та негативні наслідки; розвивати вміння працювати в групах, самостійно працювати з текстами підручника, додатковою літературою виховувати любов до природи та оточуючого середовища, оволодіння новими навичками, матеріалом та новими способами діяльності.

Обладнання: схема «Будова атмосфери», комп’ютерна презентація, атласи.
Конспекти уроків | Переглядів: 2842 | Завантажень: 640 | Додав: Вчитель | Дата: 16.10.2009

Ознайомитися з Міжнародними дослідженнями Землі у ХХ – ХХІ століттях та вітчизняними географами і їх внеском у географічну науку. Дослідити маршрути подорожей Роберта Пірі, Рауля Амундсена та Отто Шмідта; розвивати вміння робити в групах, парах. Виховувати почуття колективізму.
Конспекти уроків | Переглядів: 3255 | Завантажень: 626 | Додав: Вчитель | Дата: 16.10.2009

  • узагальнити та систематизувати знання учнів;
  • закріпити практичні навички роботи з картою;
  • провести контроль навчальних досягнень учнів;
  • розвивати самостійність логічного мислення.

Обладнання: підручники, атласи, контурні карти, завдання практичної частини.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань учнів.

Конспекти уроків | Переглядів: 2226 | Завантажень: 361 | Додав: Вчитель | Дата: 07.10.2009

Мета. Сформувати в учнів первинні знання про гідросферу, її склад, світовий кругообіг води в природі; сприяти розвитку уміння пояснювати взаємозв’язок оболонок Землі на прикладі світового кругообігу води; розвивати вміння учнів підбирати аргументи до відповіді, користуючись підручником, атласом.

 Обладнання: карта півкуль, схема кругообігу води в природі, атласи, підручники.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Конспекти уроків | Переглядів: 1826 | Завантажень: 327 | Додав: Вчитель | Дата: 29.09.2009

Мета: навчальна – ознайомити учнів з природою утворення боліт та їх 

географією, визначити роль боліт;

Розвиваюча – розвивати аналітичне мислення, навички роботи з картою;

Виховна – виховувати почуття прекрасного через казку та розвивати

екологічну свідомість учнів.
Конспекти уроків | Переглядів: 2056 | Завантажень: 442 | Додав: Вчитель | Дата: 29.09.2009

Мета: узагальнити та закріпити знання, уміння, на­вички, отримані під час вивчення теми; виробити вміння працювати з картою, допомогти учням відновити в пам'яті знаходження географічних об'єктів, які вивчалися протягом розділу; допомогти виявити пробіли в знаннях учнів для подальшого коригування і закріплення в інших темах;

звернути увагу учнів на вивчену тему за допомогою використання незвичайної форми уроку;

зацікавити учнів певним розділом, у цілому захопити вивченням, предмета зі самостійним звертанням до різноманітних джерел знань.

Обладнати: фізична карта світу, фізична карта півкуль, ребуси на планшетах, Схема будови річкової системи.

Форма уроку: урок-гра (підсумковий).

Конспекти уроків | Переглядів: 1691 | Завантажень: 156 | Додав: Вчитель | Дата: 23.08.2009