Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Друзі сайту можуть викачати дидактичні матеріали для 6 класу. Якщо ви ще не друг, зайдіть та зареєструйтесь за цим посиланням http://geo-teacher.at.ua/ |
Серія уроків з теми Біосфера |
Мета і задачі: 1.дать що вчиться уявлення про основні види гірських порід, що складають земну кору; 2. почати формування у учнів уміння розрізняти по зовнішніх ознаках осадкові і магматичні породи; 3.привести приклади використовування гірських порід і мінералів людиною. |
Мета: сформувати знання учнів про кількість і густоту населення Землі, кількість і розміщення населення на території України; формувати вміння визначати на карті густоту населення; дати поняття про людські раси; розглянути ознаки, за якими розрізняють людей різних рас; розповісти учням про життя видатного мандрівника Міклухо-Маклая; виховувати повагу до представників різних рас на підставі усвідомлення рівності всіх людей за розумовим і фізичним розвитком. |
Мета: сформувати поняття «льодовик», «снігова лінія», «покривний льодовик», «гірський льодовик»; з’ясувати причини утворення льодовиків; удосконалити вміння та навички працювати з картами; сприяти логічному, образному мисленню учнів. Обладнання: карта півкуль, відеофільм «Антарктида», слайди. |
Мета: закріпити поняття учнів «платформа», «області складчастості», «форми рельєфу», навчити встановлювати взаємозв'язки між будовою земної кори та формами рельєфу за картою будови земної кори й фізичною картою; сформувати вміння встановлювати геологічний час утворення форм рельєфу Землі, розвивати спостережливість учнів та логічне мислення; виховати особистість з гармонійною єдністю розвитку мислення, почуттів, волі та діяльності . |
Мета: навчити учнів визначати особливості ресурсів, земної корі, літосферних плит, показувати на карті сейсмічні пояси, пояснювати вплив внутрішніх процесів на рельєф, позначати на контурній карті Тихоокеанський, Середземноморський, Атлантичний сейсмічні пояси; розвивати практичні навички учнів роботи з контурними картами; виховати допитливість, жадобу до знань. |
Мета: навчити учнів називати суттєві ознаки понять «літосфера», «земна кора», «мантія», «ядро», розповідати про особливості внутрішньої будови Землі; розвивати просторове уявлення, уміння створювати образ об'єкта, виховати прагнення учнів до розвитку власного кругозору. |
Мета: навчити учнів називати суттєві ознаки понять «літосферна плита»,
«платформа», розповідати про рухи земної кори; згадувати про геологічний
час; розвивати логічне мислення; виховати в учнів уміння активно
сприймати світ, керуватись у практичній діяльності власними
переконаннями. |
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: розповідати про
різні види зображення земної поверхні, їхнє значенні й практичне
застосування; розрізняти ознаки плану, карти та глобуса як найбільш
точної моделі Землі; пояснювати різницю між зображенням земної поверхні
на глобусі, плані, карті, аерофотознімку та космічному знімку; називати
масштаб карти; розрізняти числові, іменовані та лінійний масштаби. |