Мета: створити умови для
оволодіння новим матеріалом на уроці, сформувати загальні
уявлення про географічне положення, площу і форму материка; поглибити систему
знань учнів про відкриття і дослідження Південної Америки; удосконалювати
практичні навички під час роботи з географічною картою; відпрацьовувати вміння
встановлювати причинно-наслідкові зв'язки й творчо мислити. |
Мета уроку створити умови для реалізації
дослідницького завдання, вивчити особливості клімату материка, розвивати вміння
працювати з додатковими джерелами інформації, працювати творчо в групах і презентувати
матеріали дослідження; виховувати толерантне відношення один до одного. |
Тип уроку: урок – дослідження з елементами навчального проектування |
Навчальна
мета: повторити, систематизувати, узагальнити знання учнів, набуті під
час вивчення теми «Південна Америка»; з'ясувати рівень оволодіння
учнями навчальним матеріалом; продовжувати формувати в учнів уміння
збирати й узагальнювати географічну інформацію, виділяти головне,
робити висновки, висловлювати власну думку, гуртуватися в пошуках
правильного рішення. Розвивальна мета: розвивати пізнавальний інтерес і географічне мислення, вміння працювати з картами; розвивати навички співпраці. Виховна мета: виховувати інтерес до предмета, любов, бережливе ставлення до природи, захоплення її красою та досконалістю, прагнення розширити свій кругозір, знання і вміння, дружбу, взаємоповагу. Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок (урок повторення). Обладнання: фізична карта світу, фізична карта Південної Америки, атласи, ілюстрації природи Південної Америки, картки із завданнями, сигнальні картки, атласи, енциклопедії, написи етапів мандрівки. Форма уроку: урок-мандрівка. |
2 варіанти |
Після цього уроку учні зможуть: характеризувати особливості
географічного положення материка; розповідати про історію відкриття
Північної Америки; показувати на карті об'єкти географічної
номенклатури. |
Мета: дати загальний огляд материка Австралія за типовим планом, виділивши його особливості; розвивати географічне мислення, вміння аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; використовуючи
електронний атлас, переглянути карти й фото Австралії та закріпити
знання, набуті на уроці, шляхом комп'ютерного тестування. |